• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Faber
    FMGA skrev 2012-07-28 09:58:32 följande:
    En skitsask, jomenvisst.

Men mot bakgrund att få mänskliga områden är så präglade av att vi män är normen som just språket kan åtminstone inte jag annat än förundras över att ett litet könsneutralt hen framkallar sådan ångest att talibanernas enklaaver i Sverige t o m börjar jucka med sina gosedjur.

Förunderligt! 
    Hur vet du vllka som är på ICA?
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Anonym

Denna diskussion rör sig på ett plan som jag inte är på!  Endera är det intelligentian som resonerar eller fullständiga "nötter" (och kanske det ofta är samma sak?). Ofta tex här på FL så skriver folk h.n eller h*n istf "hen" egentligen? (betyder samma sak)  men man kanske inte känner till ordet eller inte gillar det?

• FMGA
    Faber skrev 2012-07-28 11:19:46 följande:
    Hur vet du vllka som är på ICA?
    Antar att du syftar på Ica, livsmederlskedjan.

Nej, det vet jag inte, men om du tänker bege dig till Ica och spana efter batikhäxor bland hyllorna så kan du ju passa på att förse dig med några påsar nötter när du ändå är i farten.
  • Anonym
    FMGA skrev 2012-07-28 12:09:17 följande:
    Antar att du syftar på Ica, livsmederlskedjan.

Nej, det vet jag inte, men om du tänker bege dig till Ica och spana efter batikhäxor bland hyllorna så kan du ju passa på att förse dig med några påsar nötter när du ändå är i farten.
    Vad är en "batikhäxa"?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym skrev 2012-07-28 12:10:12 följande:
    Vad är en "batikhäxa"?

Ett slags moderna häxor, som liksom alla onda häxor är ute efter att sabotera för de arma, lidande och ack så felfördelade männen. De tar små barn till rödkulla för att skära av dem snoppen eller fylla igen deras vagina, och försöker med magiska "styrdokument" förtrolla hela Sverige till ett könlöst, grått land. De känns igen på kort hår, bitter uppsyn, hatisk blick mot allt av manskön och framför allt batik-t-shirts.

Obestämd
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-28 12:14:59 följande:
    Ett slags moderna häxor, som liksom alla onda häxor är ute efter att sabotera för de arma, lidande och ack så felfördelade männen. De tar små barn till rödkulla för att skära av dem snoppen eller fylla igen deras vagina, och försöker med magiska "styrdokument" förtrolla hela Sverige till ett könlöst, grått land. De känns igen på kort hår, bitter uppsyn, hatisk blick mot allt av manskön och framför allt batik-t-shirts.

Obestämd
    Jag är så korkad så jag fattar inte hur du menar! Jag har aldrig sett någon med en batik-T-shirt. Är du ironisk eller finns det kvinnor 2012 som har batikfärgade kläder? a la 1970! Vilka menar du?
  • FMGA
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-28 12:14:59 följande:

Obestämd
    Och så pimplar de rödvin medan de smider djävulska planer på att avköna svenskarna med hjälp av en kort trollformel som skrivs "hen".l

• FMGA
    Anonym skrev 2012-07-28 12:23:54 följande:
    Jag är så korkad så jag fattar inte hur du menar! Jag har aldrig sett någon med en batik-T-shirt. Är du ironisk eller finns det kvinnor 2012 som har batikfärgade kläder? a la 1970! Vilka menar du?
    Testa att googla "batikhäxa", så får du en hel del exempel på hur ordet används - och förövrigt vilka sajter Faber tycks hämta sin inspiration från.

Faber är alltså en flitig användare av benämningen batikhäxa. 
  • Anonym
    FMGA skrev 2012-07-28 12:25:22 följande:
    Och så pimplar de rödvin medan de smider djävulska planer på att avköna svenskarna med hjälp av en kort trollformel som skrivs "hen".l
    ??????? "avköna"? Men vem var det som "uppfann" ordet? Var det en batikhäxa? 
  • FMGA
    Anonym skrev 2012-07-28 12:28:47 följande:
    ??????? "avköna"? Men vem var det som "uppfann" ordet? Var det en batikhäxa? 
    Jag är ledsen, jag tror varken på tomtar, troll eller häxor.

Men om du klickar på "visa endast" under Fabers signatur kan du läsa om hans spaningar och hans teorier om att det är batkhäxor som har upprättat hemliga styrdokument där de har tecknat ned trollformler som t ex "hen". 
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!