• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • MinervaSkugga

jag såg inga blöjor alls när jag var där, letade efter det...
    Inte heller någon bröstpump...

• AngelicaS

Finns inte blöjor lr bröstpump!

• Frankan

Jag fick uppdraget att kolla efter trädgårdsgrejer.

Det finns en hel hel både för plantering (blomjord, krukor och odlingshus) och verktyg.

Vi inhandlade i stort sett samma som alla andra här i tråden. Hittade dock inga blöjor. Såg inte heller någon bröstpump.

• Eazy

Vi var där i lördags men hittade ingen bröstpump & inga blöjor!
    *Kommer lista snart*

• BebisTess

Blöjor har jag sett innan på Gekås iaf. Kanske slutat med det då? Var bara nån viss storlek har jag för mig

• Misan S

Det som ibland finns på morgonen finns inte längre på kvällen... så är det med ge-kås, man kan aldrig planera vad man ska köpa. Säljer mycket restpartier och när det är högsäsong så är det så mycket folk att vissa varor snabbt tar slut. Detta gäller allt - inte bara blöjor.
    (från en som är där minst en gång i månaden)

• Katten Ceasar

Blöjor ska finnas där iaf... det har jag sett innan där.

• Misan S

Vill bara meddela att just nu finns det billiga barnvagnar på Gekås, vet inte märket (kompis som varit där) men den liknar Modi som finns att köpa på nätet. Kompisen har en sådan och är nöjd med den.

• 9Kärleken6

Ska på GeKås nästa vecka, längtar... Bor i norrland så det är ju inte allt för ofta man har chansen... Något som ni tycker att man inte ska köpa där? Har ju varit där några gången och har aldrig haft något att klaga på men tänkte det var lika bra att fråga er som är inne på bäbisgrejor som finns där...

• AngelicaS

Ett tips
    Babykläderna av märket Walking Baby, skall sträckas i vått tillstånd, missade detta
    så dom blev lite mindre än dom borde vara.

Svar på tråden Gekås