Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
badbyxor jag köpte bad dräckt och bad brallor till mia, när jag var där i februari. nackdelen e bara att hon har växt mer än vad jag tyckte att hon skulle.. men iaf, dom e super gulliga och jag tror att jag betalade 19:- st för dom...
ok.. det e ju bra att ha.. det e ju snart sommar.. det e ju en skillnad mot ca 100 kr när jag köpte på badhuset
nå mer..??
Lillasmilla: min svägerska ska dit så jag "beställer" med henne. Själv har jag 95 mil, enkelresa, till GeKås så lite långt att åka för ett bärsele... Ska dit själv igen, kanske, i oktober men då har vårt underverk kommit
Hejsan.
Är här inne och läser ibland vad ni fyndar. Vill också dit men det ska ju passa också. FÅr se om det blir innan bf 17/7 annars får jag försöka ta en tur efteråt.
Tänkte bara berätta att man kan skicka hem saker från Ullared, om ni inte visste det... Man kan plocka på sig sakerna och sen lämna in det vid kundtjänst. Jag tror man får lägga en deposition på 300 kr som sen dras av på postförskottet när man ska hämta ut paketet hemma... Kan ju vara bra om man inte har pengar just när det passar att åka dit... Har inte gjort det själv men min syster.
ingen som kan lägga ut lite bilder på sina köp i gekås..ska dit nu den 8 maj...
Om ni köper bäddset till spjälsängar på Gekås så är örngotten väldigt små. Vi har en Eng-kudde till Vilgot och till den passar inte Gekås örnott, inte heller de från Jysk.
Vill trippsa om en sak till faktiskt...
Om ni ska dit...
köp deras amingsbehåar...
jag har gjort det och nu när tvillingarna valde att komma för tidigt, ångrar jag inte EN sekund att jag köpte dom ganska tidigt i graviditeten.
Dom har även supermjuka "toppar" i sportmodell.
Sån där man drar över huvudet.
Inget stöd alls typ, men dom är toppenbra att ha på BB när brösten ändrar storlek hur som hellst.
Dessutom kostade dom typ 25-30 kronor styck...
Ekorrfamiljen: Ja, jag har tagit de örngotten och använt till vagnen. Men det står en skylt att de ska vara till sängar, de till vagnarna låg på ett annat ställe.
Nu finns bilder hos mig på skötväskorna och bärselen
från Gekås
Losam: fan vilka snygga väskor måste köpa en när jag e där
Losam: Grymt snygga skötväskor, om man får uttala sig om sånt som kille (och blivande pappa)?! De liknar ju skip hop dash som kostar nästan 900:-
Nån som vet om det finns babygym i ullared och vad det kostar i så fall?
japp "mjukt" baby gym köpte ett idag 119 kr =)
erazur: det finns baby gym. Det finns vanliga mjuka med två bågar över, men dom e inte så bra... dom e alldeles för höga.. sen finns det en i hård plast som e betydligt bättre!! det enda e att man får ha en "egen" filt under. men dom kan man ändra i olika höjder så att barnen når dom tidigare och blir då inte lika lessna när dom ligger där..