Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
*Puff*
Kan berätta att det finns ganska mycket bebissaker.Men det var ett par år sen de hade blöjor har jag för mig.De senaste 2åren har de ej haft några..
Måste fråga... När ni skriver att de har babysitter på GeKås menar ni då en sån de sitter i inne eller en typ bilstol till de minsta?
9kärleken6:
Det är en sån babysitter man har inomhus de menar, kostar 189:- på Gekås
Skall till Gekås i dagarna och förstår att bebiskläder, tillbehör, babysitter osv finns lite utspridda över varuhuset. Jag vet att det fanns beskrivet i en annan tråd var sakerna fanns, men är det någon som kan ta detta igen vore det jättebra!
Ang blöjor så fanns det iaf när jag var där i november..
CLT: Oki, tack. Det finns en annan tråd om GeKås på "Allmänna diskutioner" under "inhandla" Där fanns en tjej som hade bild på babysittern, den verkard fin faktiskt.
Bra tråd denna tycker jag!!!!
Vad tror ni om mängden folk nästa vecka? Är väl sportlov där i krokarna då?
Kram
CLT: Oki, tack. Det finns en annan tråd om GeKås på "Allmänna diskutioner" under "inhandla" Där fanns en tjej som hade bild på babysittern, den verkard fin faktiskt.
Bra tråd denna tycker jag!!!!
Vad tror ni om mängden folk nästa vecka? Är väl sportlov där i krokarna då?
Kram
Ja, det är sportlov här då, så det kan nog var väldigt gott om folk!
*Sucka* Vi som brukar lyckas komma när det är tomt på folk annars, brukar va så skönt... Men men vad gör man inte... Ligger babyavdelningen längst ned på barnavdelningen och babytillbehören vid gardiner och sängkläder?