Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
va har de vagn nu?
Tydligen men som sagt beror det ju på vad det är för kvalitet. Vet att de förrut hade sittvagnar men inte kombivagnar. Men det får ju in olika hela tiden. Återstår att se till veckan
Var på Gekås idag och inhandlade bla en Modivagn för 1495:-, så bara den var resan (1 h 20 min) värd. Sen köpte vi mycket annat till bebben också!
Förresten fanns det fem vagnar kvar när vi åkte om någon mer är intresserad!
köpte en billig resesäng där, den verkar bra men är tung...
Någon som varit där nydligen? Funderar på att åka dit snart här men är bara i vecka 22 kanske ska vänta lite innan jag åker men det är svårt att hålla tassarna i styr finns ju så himla mycket fint man vill köpa till bebben! Vad tycker n ska jag åka eller vänta lite?
Någon som varit där nydligen? Funderar på att åka dit snart här men är bara i vecka 22 kanske ska vänta lite innan jag åker men det är svårt att hålla tassarna i styr finns ju så himla mycket fint man vill köpa till bebben! Vad tycker n ska jag åka eller vänta lite?
Har inte varit där men planerar att åka i slutet av mars så jag puffar lite i tråden för att se om fler har något roligt att berätta.
fick erbjudande från ett bussföretag om resa till Ullared - 150kr så det var väldigt billigt (från Örebro) men de skulle åka lördag 25/3 och jag tror inte dte är en sån kul idé att åka en löningslördag till Gekås...*pust* det är ju kalabalik där en dag mitt i månaden t.o.m!
Funderar på när vi ska åka också...orkar inte med flera ggr innan bebis kommer men man kanske inte orkar för sent heller...
Peak: Lördag tror jag är jättejobbigt och också den 25e då många säkert får lön den 24e (på fredagen). Jag har också kollat upp buss, men då skulle man få åka så himla tidigt och det pallar jag inte med tror jag. En gång innan BF får det bli och då får man handla "allt" och hoppas att det går bra sen.