• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Anna 75

Hej ska dit imorgon... Slår ihop det med en spa-kur lör-sön, därför just en dag som vi aldrig annars skulle åka till ullared...Nu undrar jag om nån här vet om det finns bärselar där ,pris ?? och om dom är bra?

• 9Kärleken6

Missade att köpa bärsele. Sambon sa att han tittade men hittade ingen. Men man vet ju hur karlar letar...

Annars så köpte vi: Bäddset, badcapé, bodys, byxor, tröja, fleeseaverall, startpaket med 5 delar, snyttefilt, haklappar, täcke till spjälsäng, 2 mössor, badolja. Tyckte tvättservetter, nappar, amninginlägg, nagelsax, Idominsalva bla var dyrt eller kostade lika mkt som tex apoteket. Så se upp, för allt är inte billigare. Men oj vad kul det är att gå och oj vad för pengarna rullar Synd bara att de inte hade roligare mammakläder.... Men man kan inte få allt.

• JennyCB

Hör nån annan stans här inte att det finns en jättebra gå-stol för 199 kr

• Tingilya

Näs frida finns, jättebilligt!! 30-40kr.

• Amathea

sandra82:
    va hittar man den?
    Vi har sagt att en sån MÅSTE vi ha... å 80spänn kostar den här hemma

• Tingilya

Den finns vid, hmm, hygiensakerna, vi hittade dem i samma länga som man hittade nappar och nappflaskor.
    Förstår du vart jag e?
    Mitt emot vuxen hygiensaker som tex tandborstar..

• Amathea

Ja, jag vet va du är någonstans.. det e mindre än en månad sen vi var där sist... att vi inte hade tanken på sån då!!
    Mamma blev så sugen å ringde mig igår... "Kan inte gubben din sluta tidigare imorrn så vi kan åka till gekås"
    Å de gjorde han så nu åker vi om 20 minuter

• 9Kärleken6

Lära gå stol finns. Vid vagn/resesäng/textilier. (Resesäng och gåstol är upphissad i taket)

Vad är näs-frida?

• Soffipripps

Tjej 83: MODI-vagnen är en kombivagn

Svar på tråden Gekås