• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Pimz

Haley Har aldrig sett ngn bröstpump där

• Pimz

mariaviola: Ibland har de fina mammakläder, det beror helt på om du har tur eller inte, vilken dag du råkar vara där..

• Soffipripps

Tjej 83; svarat i din gästbok

• Loviisen

Haley: Ja vi är också lite tokiga i giraffer just nu... =) Du såg väl filten under med giraffer på också.. hi hii..

• Haley

Loviisen: Jo, jag såg den. Jättesöööt. Hoppas det finns om 4 veckor när jag ska dit.

• Helle

Någons som köpt bra och billiga filtar på Gekås. Fleece, bomull? Strlk? Pris? Tittade lite på en babyaffär och det är verkligen såååå dyrt. Och man kanske behöver ett par stycken.

En annan fråga. Täcke och kudde till vagn resp spjälsäng. Har de det? Strlk? Pris?
    Samt lakan till vagn?

• 9Kärleken6

Helle: Finns myclet filtar där. Både fleece, bomull osv Den vi köpte kostade 39.95. Finns täcke och kuddar också. Vi köpte ett täcke till spjälsängen. Tycker inte de små behöver kudde. Tror vi kommer ha filt i vagen... Kommer ej ihåg pris dock, inte så dyrt. Finns flera modeller. Lakan var något vi glömde titta på...

Ang. mammakläder hade de inget kul där när jag var där heller. Köpte ett linne som var fint och super skönt. Däremot så köpte jag 2 amningbhar som är super skön redan nu. Kostade 89 kr tror jag. Köpte också mammatrosor för 34.95 2-pack. Åsså lite baskläder till den lill*. Men det är ju så med GeKås att man ska va där rätt dag och ha lite tur.

Frågar ingen vad en NÄS-FRIDA är????

Kram

• prinsessa05

Jag tar med mig syrran, sonen ,dottern samt mågen & sticker till Ullan i morgon bitte
    80 mil enkel

Svar på tråden Gekås