Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Brunstgnägg då? Hur kan man vara så elak att man vill döpa barnet till de? Ingen kommer ju ta stackarn på allvar. Tur att de inte gått igenom ännu!
Andra i min öron fula namn är Kåre, Arnold, Agne, Ove, kjell, yngve, Börje, sören, Halvar, Greger, Torkel, Peder, Eufemia, Eugenia, Britten, Eva-Lotta, Gulli, Birgitta, Gerd, Gunhild, Gun-britt, Ingbritt, Gunda etc.....men men.. nån här fick kanske inspiration nu
En kille på mitt jobb heter Jerk. Det är sååå fult!
Blir lite fel på engelska....Hi my name is Jerk...
Tycker inte om 40-tals namn!
Eva, Sylvester, Jessica, Gunnar, Hans och som alla andra skriver Y-namn är horribla.
Ylva... = Blä!!!
Om man ska ta ett Y namn då! Sen tycker jag att norrmännen har rätt fula namn generellt sett, åtminstone de jag känner... Dubbelnamn som är vanligt där (väldigt vanligt) är inte alltid så vackert! (Ihopsatta el. med bindestreck... kvittar!) :)
Tex. Torgeir, Jan-Ståle, Öyvind, BjörnTore, Torbjörn, Asbjörn, Jan-Arvid, Björn-Idar mfl mfl mfl.
Kom bara på groteska killnamn, tjejernas namn är nog lite bättre där borta i brorslandet!? :)
jag tycker att "alla" gamla namn.. och kanske inte alla va men 99,9% av de "gamla namnen som börjar bli populära igen är såå fuuuula...
snacka om att medvetet döma sitt barn till mobbning genom skolgången... För vi ska vara ärliga här nu, barn e elaka vad det gäller retas o så....
jag heter Frida, o va kul det v o bli kallas Frida s*ida när jag gick i lågstatiet.... nej tack...
bertil, bengt, björn, alla såna namn menar jag typ..
o sen ska man nog se om ett namn går att rimma till nått fult som mitt tex....
så tänker iallafall jag när jag letar efter namn....
Finns ju många fula namn, men endel blir lixom tuffa istället för hemska.. Men jag tycker inte om
Margareta, Kerstin, Kristina, Ulla, Therese, Camilla, Pernilla, Ulrika, Inger, Carina osv
Herr/Killnamn som jag inte fastar för är tex Runar, Sverker, Yngve, Arne, Torbjörn, Tommy, Ronny, Conny, Jimmy, osv.
Jennifer, Nicole, Madeleine, Johnny, Sonny, Conny, Tommy, Lonny, Ronny, Lenitha, Therese, Melinda, Miranda, Gabriella, Casper, Kevin, oj, det finns många. Oftast de som många fortfarande tycker är fina och som jag sett att de döper sina barn till. Sen finns det tråkiga namn som var kul för 10 år sen som William, Elliott, Alexander, Oscar, Wilma. Det är lite fega namn som är tråkigt vanliga. Men smaken är som baken.
Hahaha!!!
undrade just när mitt eget namn skulle dyka upp!
Grattis Kippa!
Själv tycker jag att det är vackert och trivs fint att heta Ulrika!
Håller med om Conny,Ronny, Sonny,Tommy,Lenny,Jimmy etc
Namn med Ö är tunga också, typ Jörgen och Örjan.
tycker flera av Trummans namn var fina! det är tydligt att samaken är som baken!!! får vi en son, blir det faktistk en Casper!
däremot Gertrud och Gunlög diggar jag inte nåt vidare!