• maddienixy

Fulaste namnen

Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.

Jag gillar inte Bert & Britta.

• Svar på tråden Fulaste namnen
  • Linda1976

Hej!

Fula namn som jag tycker: Strybjörn, Kol-Björn (norska!), och low class namn som Canita, Carita, Tommy, Timmy, Kevin, Stephanie, Nicole..... Men det är ju tur att alla tycker olika.....

Hälsningar L

• zika

Maximilian och Anastasia :(
    Dessutom hatar jag när folk döper sina barn till nästan lika namn. Syskon som heter Johanna och Johannes eller Mikael och Mikaela

• Sharooon

En gång i tiden fanns det två hårda snubbar som hette Ragne och Styrbjörn och var riktigt heta, Heavy Load om jag inte missminner mig

Härliga namn: Ragne & Stybbe

• Tintomara

Jag har lite svårt för Kermit...

• Tintomara

Jag trodde inte ens att man kunde heta så, men en reparatör som var hemma hos oss hette faktiskt Kermit

• maddienixy

Hahaha! Har tårar i mina ögon över vissa namn som kommit upp i den här tråden. Speciellt roligt är de med er som skrivit som "historieminnen" om olika namn för de blir att man ser namnen på ett annat sätt

• Lady Namárië

Alltså, allvarligt, Kolbjörn tycker jag är rätt ok (man är väl medeltidsfreak), men KÅLbjörn? Som i vitkål? Jiss, vad fult!

Annars tycker jag att Bajramsa leder hittills.

• Linda1976

Visserligen är detta ett efternamn, och danskt, men håll i er!

SURBALLE!!! Jo, man kan heta det i Danmark, och det är tydligen inte helt ovanligt! ;o)

Svar på tråden Fulaste namnen