Fulaste namnen
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Tänkte vara lite "udda" och fråga villket som är de fulaste namnet du vet?! Som du aldrig skulle skulle döpa ditt barn till.
Jag gillar inte Bert & Britta.
Hej!
Fula namn som jag tycker: Strybjörn, Kol-Björn (norska!), och low class namn som Canita, Carita, Tommy, Timmy, Kevin, Stephanie, Nicole..... Men det är ju tur att alla tycker olika.....
Hälsningar L
Maximilian och Anastasia :(
Dessutom hatar jag när folk döper sina barn till nästan lika namn. Syskon som heter Johanna och Johannes eller Mikael och Mikaela
En gång i tiden fanns det två hårda snubbar som hette Ragne och Styrbjörn och var riktigt heta, Heavy Load om jag inte missminner mig
Härliga namn: Ragne & Stybbe
Börje...
Jag har lite svårt för Kermit...
Tintomara:
Jag trodde inte ens att man kunde heta så, men en reparatör som var hemma hos oss hette faktiskt Kermit
Hahaha! Har tårar i mina ögon över vissa namn som kommit upp i den här tråden. Speciellt roligt är de med er som skrivit som "historieminnen" om olika namn för de blir att man ser namnen på ett annat sätt
Alltså, allvarligt, Kolbjörn tycker jag är rätt ok (man är väl medeltidsfreak), men KÅLbjörn? Som i vitkål? Jiss, vad fult!
Annars tycker jag att Bajramsa leder hittills.
Visserligen är detta ett efternamn, och danskt, men håll i er!
SURBALLE!!! Jo, man kan heta det i Danmark, och det är tydligen inte helt ovanligt! ;o)