• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-24 22:58:19 följande:
    Du skriver i din rubrik "Rädd för min date" och kallar dig själv för (Skraj) varför vill du så gärna träffa honom då??
    Förstår inte.  
    För jag tänder lite på att vara rädd också. Det lockar...
  • Anonym

Du är villig att ta den här avsevärda risken för egen del, det säger jag inget om.
    Även om jag tycker det är vansinnigt dumt, så är det ditt val.

Men har du verkligen rätten att ta en sån här risk för ditt barns räkning, vad händer med ditt barn om något händer dig?

Han lockar och pushar dina gränser, det är inte ovanligt.
    Att pusha gränserna är många som gillar, men det brukar komma långt in i relationen, när man känner varandra väl, eftersom det är så känsliga saker.
    Man måste veta vad det är man gör med den andra personen och man måste vara där för att kunna plocka ihop det man har rivit ner efteråt.

Den här killen säger att han ska gå över dina gränser, han säger att du kommer gilla det.
    HUR vet han det?
    Han har aldrig träffat dig. 
    Menar han allvar tar han och du en stor risk att det kommer gå helfel.
    Uppepå det ska han försvinna utomlands bara några dagar efteråt, och inte finnas tillgänglig.
    Han är antingen en amatör med mer lust än kunskap eller en regelrätt skitstövel.
    Men du vet ju redan det här, det är därför du skriver att han är farlig, men ändå vill du gå igenom det här. 

Och mitt i alltihop står ett barn som behöver sin mamma.

• Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:08:41 följande:
    För jag tänder lite på att vara rädd också. Det lockar...
    Det är skillnad på att vara lite rädd så det kittlar.
    Och att vara skräckslagen och slåss för sitt liv.

Jag lovar dig att i det senare är det inte tänd man blir, bara panikslagen.    
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-24 23:15:41 följande:
    Uppepå det ska han försvinna utomlands bara några dagar efteråt, och inte finnas tillgänglig.                      
  • Mimmi77

Usch vilken otäck tråd! Jag kommer drömma mardrömmar om detta möte!han låter ju som en sjuk våldtäktsman som till sin stora förtjusning hittat ett offer att i lugn i ro kunna utleva sina fantasier på, utan vittnen.
    om det går för långt och du inser allvaret i det, instängd med honom är det försent för dig som kanske mår skit resten av livet medan han fick uppleva sin dröm!

• Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-08-24 22:23:23 följande:
    Ts berätta om ryktet? Är du säker på att du tänder på förnedring och våld i verkligheten? Kanske bara är upphetsande i fantasin? Finns tex många tjejer som fantiserar om våldtäkt men så klart inte vill bli det
    Jag vill inte gå in på djupet, jag vill vara anonym. Men hon blev skadad helt enkelt. Inte permanent dock,

Ja, jag tänder på det. Jag har haft sådant sexliv i många år nu. Men jag har aldrig träffat på någon som skrämmer mig lika mycket. Men det kan ha att göra med att jag inte alls var rädd om mig själv när jag var yngre. Jag vet inte.
    Anonym skrev 2012-08-24 23:15:41 följande:
    Du är villig att ta den här avsevärda risken för egen del, det säger jag inget om.
    Även om jag tycker det är vansinnigt dumt, så är det ditt val.

Men har du verkligen rätten att ta en sån här risk för ditt barns räkning, vad händer med ditt barn om något händer dig?

Han lockar och pushar dina gränser, det är inte ovanligt.
    Att pusha gränserna är många som gillar, men det brukar komma långt in i relationen, när man känner varandra väl, eftersom det är så känsliga saker.
    Man måste veta vad det är man gör med den andra personen och man måste vara där för att kunna plocka ihop det man har rivit ner efteråt.

Den här killen säger att han ska gå över dina gränser, han säger att du kommer gilla det.
    HUR vet han det?
    Han har aldrig träffat dig. 
    Menar han allvar tar han och du en stor risk att det kommer gå helfel.
    Han är antingen en amatör med mer lust än kunskap eller en regelrätt skitstövel.
    Men du vet ju redan det här, det är därför du skriver att han är farlig, men ändå vill du gå igenom det här. 

Och mitt i alltihop står ett barn som behöver sin mamma.

Vadå "amatör"? På vadå? Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker om att sätta på och plåga kvinnor, att förnedra dem. Det är allt.

Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.

• SeaDragon
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:26:50 följande:
    Jag vill inte gå in på djupet, jag vill vara anonym. Men hon blev skadad helt enkelt. Inte permanent dock,

Ja, jag tänder på det. Jag har haft sådant sexliv i många år nu. Men jag har aldrig träffat på någon som skrämmer mig lika mycket. Men det kan ha att göra med att jag inte alls var rädd om mig själv när jag var yngre. Jag vet inte.

Vadå "amatör"? På vadå? Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker om att sätta på och plåga kvinnor, att förnedra dem. Det är allt.

Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.

Men herregud TS... Som sagt, sök hjälp. Vad ska ditt barn göra om något allvarligt händer dig?

Väx upp och ta lite ansvar. Vissa drifter - särskilt destruktiva sådana - får man vänta med att leva ut tills barnen är myndiga. Varför inte bara ha det som fantasi så länge?
Svar på tråden Rädd för min date