Primmeling skrev 2012-08-24 22:23:23 följande:
Ts berätta om ryktet? Är du säker på att du tänder på förnedring och våld i verkligheten? Kanske bara är upphetsande i fantasin? Finns tex många tjejer som fantiserar om våldtäkt men så klart inte vill bli det
Jag vill inte gå in på djupet, jag vill vara anonym. Men hon blev skadad helt enkelt. Inte permanent dock,
Ja, jag tänder på det. Jag har haft sådant sexliv i många år nu. Men jag har aldrig träffat på någon som skrämmer mig lika mycket. Men det kan ha att göra med att jag inte alls var rädd om mig själv när jag var yngre. Jag vet inte.
Anonym skrev 2012-08-24 23:15:41 följande:
Du är villig att ta den här avsevärda risken för egen del, det säger jag inget om.
Även om jag tycker det är vansinnigt dumt, så är det ditt val.
Men har du verkligen rätten att ta en sån här risk för ditt barns räkning, vad händer med ditt barn om något händer dig?
Han lockar och pushar dina gränser, det är inte ovanligt.
Att pusha gränserna är många som gillar, men det brukar komma långt in i relationen, när man känner varandra väl, eftersom det är så känsliga saker.
Man måste veta vad det är man gör med den andra personen och man måste vara där för att kunna plocka ihop det man har rivit ner efteråt.
Den här killen säger att han ska gå över dina gränser, han säger att du kommer gilla det.
HUR vet han det?
Han har aldrig träffat dig.
Menar han allvar tar han och du en stor risk att det kommer gå helfel.
Uppepå det ska han försvinna utomlands bara några dagar efteråt, och inte finnas tillgänglig.
Han är antingen en amatör med mer lust än kunskap eller en regelrätt skitstövel.
Men du vet ju redan det här, det är därför du skriver att han är farlig, men ändå vill du gå igenom det här.
Och mitt i alltihop står ett barn som behöver sin mamma.
Vadå "amatör"? På vadå? Han är ingen "Master", han håller inte på med BDSM. Han tycker om att sätta på och plåga kvinnor, att förnedra dem. Det är allt.
Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.