• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Vildblomman

Jag får ont i magen och mår illa när jag läser.
    Magkänslan när jag läser skriker nej. Vem kan vara så puckad att man bjuder in en man, man inte känner som inte gillar bdsm utan vill plåga dem ordentligt? Det är inte sexuell njutning tillsammans när ena parten vill plåga och skada den andra.

Jag hoppas TS för barnets skull ställer in.

• Arvinda

Kommer inte sluta bra och det vet du innerst inne.. Du skrev den här tråden för att försöka övertala dig själv att du vill, när ditt förnuft och din intuition säger nej. Lyssna på din magkänsla..

• Anonym

Tänker på filmen Cape Fear där en kvinna tar hem De Niro som spelar en inte alltför trevlig karaktär i filmen..och hon råkar ju rätt illa ut.

Skulle det bli en polissak sedan av det hela kan han visa mejlen där du går med på att ha en viss typ av sex.
    Då är det svårare sedan att hävda att han har gjort saker mot din vilja. VAr går gränserna liksom?
    Du säger ju själv nu att det är luddigt. Ska du anmäla honom för något som han nu tror är ok att göra?
    Du måste i vilket fall som helst vara supertydlig nu om du ska göra det.

• studentbruttan29

Men varför tror du man har en magkänsla? Den finns ju där för att skydda oss.

Lita på den istället för att "vifta bort den". 

• Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 13:53:14 följande:
    Jodå, jag har gjort sådant här förut. Jag har aldrig varit rädd för någon av männen jag har träffat förut. Jag har känt mig trygg med dem. Det var iofs några år sedan nu, jag är äldre móch mer rädd om mig nu än vad jag var då som tonåring. Den här mannen... Han skrämmer mig, men det gör det så mycket mer intressant. Jag vet att det låter sjukt. Men jag känner mig mer levande än på många år.

Vandrarhem skulle inte gå, han skulle inte ha råd med det och skulle inte komma då heller. Men som sagt, helt främling är han inte, han är vän med flera av mina vänner.

Det känns som att hur jag än gör så kommer jag ångra mig efteråt. 
    Haha! Vilken lirare! Han har inte råd med vandrarhem, men han har råd med flygbiljetter hit, och tillbaka, och still dig och ditten och datten?

STÄLL IN! Det här kan sluta jävligt illa!
  • Anonym

Om du känner dig rädd så ska du inte ta hem honom. Om han tycker om bdsm och använder det på rätt sätt så vill han inte skada dig,ni ska ha ett kodord som du använder när du inte vill något och han ska avbryta direkt då utan tvekan.Lär känna honom lite mer om du absolut vill träffa honom. Det kan ju gå så fel annars.

• Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 20:32:14 följande:
    Jag vet inte. Man kan ju inte mesa jämt heller, man lever ju bara en gång.
    TS det här är en personlig fråga, jag vet, men.. har du varit utsatt för övergrepp i din barndom?
  • Anonym (:-D)
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-24 14:31:09 följande:
    fråga nr ett---- han heteter inte Lars va??

Sen.. jag träffade en kille som höll på med BDSM och ganska grova saker. vi träffades enbart som kompisar men hade en liten flirt så där men han och en av mina närmaste vänner (som levde i ett 24/7 härskare-slav förhållande) berättade för mig att de som är seriösa med den här typen av livsstil och sexualitet är jävligt noga med några saker och en sak är tydligen att man inte har sex med vem som helst random.. man ser till att ha träffat personen innan, känna varandra, iaf lite och man är tydlig med gränser och gör upp saker som stopp-ord och sånt i förväg.

Har ni ens talat om sånt?

MIN magkänsla säger mig NEJ NEJ NEJ... oavsett vad man har för syfte med sin dejt... så bjuder man aldrig hem en främmande person hem till sitt hem flera dagar. Jag har internetdejtat ganska flitigt under ett års tid innan jag träffade min man och jag skulle aldrig i mitt liv bjuda hem en dejt ens på fika...ALDRIG utan att ha träffat honom ute först.

Och visst connectade jag med flera män över nätet och senare över telfonen... men väldigt sällan visade det sig- var den kopplingen äkta när man väl träffades IRL...var rädd om dig och vill du leva ut den här läggningen finns det betydligt säkrare vägar att gå.
    Jag träffar "Lars".. kan det vara samma som du tänker på?  
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 21:37:43 följande:
    Känner ingen tjej som han har haft sex med. Eller jo, en - men henne har jag inte någon kontakt med längre. Har dock hört rykten om deras sexmöte och han har berättat för mig om det. Det var illa. Han sade dessutom att det han ska göra med mig kommer vara värre än det. Men jag vet inte, jag tror nog han skojar...
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:52:02 följande:
    Jag känner ju tjejen som han låg med, även om hon och jag inte har kontakt i dag mer. Jag vet vad han gjorde mot henne och det var inte snällt.
    Förvånad Du kommer hamna på sjukhus

OM DU INTE STÄLLER IN!

Om du inte ställer in, så kommer du behöva både fysiskt och psykiskt kristeam.
    Om du ställer in, så kan du gå till din läkare och be att få komma till en bra terapeut och prata ut om allt det här och kanske äntligen få den hjälp du behöver.
  • Anonym

Precis, tycker också du ska träffa en kurator el psykolog och prata ut om ditt liv istället för att tänka på sex.

Skaffa en dildo. :)

Svar på tråden Rädd för min date