• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • MadlenA
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:11:38 följande:
    Hur menar du?

Alltså, jag tror inte alls han är sådär het och härlig som plågar och skendränker kvinnor. Nej, jag tror han är en mes. Men för din skull hoppas jag att han är riktigt störd, som du vill ha honom.
  • Anonym (Skraj)
    MadlenA skrev 2012-08-25 00:29:00 följande:

Alltså, jag tror inte alls han är sådär het och härlig som plågar och skendränker kvinnor. Nej, jag tror han är en mes. Men för din skull hoppas jag att han är riktigt störd, som du vill ha honom.
    Fast jag vet redan att han inte är någon mes iofs. Jag känner ju tjejen som han låg med, även om hon och jag inte har kontakt i dag mer. Jag vet vad han gjorde mot henne och det var inte snällt.
  • Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:23:13 följande:
    Okej... Jag kan iaf berätta för en väninna. Hon lär inte förstå, men då vet hon iaf.

Men som sagt, hade jag fruktat för mitt liv så hade jag inte bjudit in honom. Jag tror heller inte att han kommer ge mig permanenta skador.

Bra, det är alltid något.

Och ge den där väninnan hans namn och adress, och se till att han vet att nån annan vet att det är han som har varit där, om det händer något..

För om det gör det så tar hon hans uppgifter till polisen.
    Du kan om du vill lämna dom uppgifterna i ett igenklistrat kuvert till henne, som hon bara får öppna om det händer dig något.
    På det viset så outar du inte honom om det inte behövs.

• Anonym (Orolig)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:52:02 följande:
    Fast jag vet redan att han inte är någon mes iofs. Jag känner ju tjejen som han låg med, även om hon och jag inte har kontakt i dag mer. Jag vet vad han gjorde mot henne och det var inte snällt.
    Det är skillnad på att vara hårdhänt och att vara elak.
    Om du redan vet att han behandlat någon annan illa borde du verkligen vara försiktig!
  • viseversa

JA du är vansinnig. Du bjuder hem en främmande man i DITT HEM och riskerar att bli både våldtagen och misshandlad lite extra. HELT GALET och korkat om du frågar mig!!

• Kattdamen
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:52:02 följande:
    Ville hon det, eller gjorde han det ändå?
    En kopp te, tack.
  • Lavish
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 23:26:50 följande:
    Jag tror som sagt inte att han kommer döda mig, då hade jag inte släppt in honom. Allt annat kan jag axla själv, mitt barn har inget med saken att göra.

Nä fast det kan du inte alls. Blir du allvarligt skadad psykiskt eller fysiskt så KOMMER det att gå ut över ditt barn.
  • Balahir

inboxa mig, jag gillar hårda tag men vet att man ska lyssna till kvinna...

• Anonym

Tycker inte du ska göra det! Försök hitta en partner som du gillar, lär känna, litar på och sedan
    kan du tala om vad du gillar.

Har kommer känna att han i princip kan behandla dig hur som helst. Ni känner inte varandra alls osv.

Nej, gör det inte.

• Anonym

TS: Du har antagligen en trasslig barndom bakom dig? Eller hur?

Varför tigger och ber man om något sånt här? Precis som att du vill ha mer trubbel i ditt liv? Att bli
    skadad, du vill må dåligt, och ja jag tycker att det här låter som ett självdestruktivt beteende.

Vill du inte må bra?

Svar på tråden Rädd för min date