• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-25 09:19:10 följande:
    TS: Du har antagligen en trasslig barndom bakom dig? Eller hur?

Varför tigger och ber man om något sånt här? Precis som att du vill ha mer trubbel i ditt liv? Att bli
    skadad, du vill må dåligt, och ja jag tycker att det här låter som ett självdestruktivt beteende.

Vill du inte må bra?
    Kan tillägga att jag inte är en moraltant ändå.:) Har själv varit kk med ett ex. (och det var kanske också lite självdestruktivt eftersom jag var kär i honom). Men då var det tryggt, vi litade på varandra och kunde ha oskyddat sex, och vi visste vad den andre gillar. Tycker jag är förutsättningar för bra sex. Den första gången som man träffar
    någon och har sex tycker jag sällan blir bra utan det växer fram med tiden.

• Anna Paulita

Har du problem med självdestruktivitet i övrigt eller är det bara när det kommer till män och sex?

• Anonym
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-25 00:23:13 följande:
    Okej... Jag kan iaf berätta för en väninna. Hon lär inte förstå, men då vet hon iaf.

Men som sagt, hade jag fruktat för mitt liv så hade jag inte bjudit in honom. Jag tror heller inte att han kommer ge mig permanenta skador.
    Ja men han har kanske inte planerat att döda eller skada dig permanent men vem vet som kan hända där om det spårar ur????
  • pussgurkan86

ja du kan inte ha alla skruvar hemma om man säger så. du vet att han är rent ut sagt elak och inte bryr sig om  kvinnor men ändå bjuder du hem honom. det finns stor risk för att han kommer misshandla dig, plåga och våldta dig. varför utsätta sig för den risken??? du liksom ber om det.

• pussgurkan86
    Balahir skrev 2012-08-25 09:02:08 följande:
    inboxa mig, jag gillar hårda tag men vet att man ska lyssna till kvinna...

men lol
  • Lavish
    pussgurkan86 skrev 2012-08-25 10:07:25 följande:
    ja du kan inte ha alla skruvar hemma om man säger så. du vet att han är rent ut sagt elak och inte bryr sig om  kvinnor men ändå bjuder du hem honom. det finns stor risk för att han kommer misshandla dig, plåga och våldta dig. varför utsätta sig för den risken??? du liksom ber om det.
    Men det är ju det hon vill?
  • pussgurkan86
    Lavish skrev 2012-08-25 10:13:46 följande:
    Men det är ju det hon vill?
    ja man skulle ju kunna tro det.
  • Lavish
    Anonym skrev 2012-08-25 10:00:37 följande:
    Ja men han har kanske inte planerat att döda eller skada dig permanent men vem vet som kan hända där om det spårar ur????
    Nä precis, han kan ju vara en tvättäkta psykopat som kommer att tappa kontrollen och strypa henne även om det inte var planen eller något han rationellt själv tycker är en bra idé.
  • Lavish
    pussgurkan86 skrev 2012-08-25 10:14:29 följande:
    ja man skulle ju kunna tro det.
    Ja det tycker jag hon är ganska tydlig med att hon vill. Problemet är att leva med det efteråt. (Om hon lever...)
  • mikipiki

Den här tråden ger mig ont i magen. Inser du inte att han kan råka leva sig in i 'leken' för mycket och av misstag råka dränka dig när han lever ut sina fantasier? Eller råka ge dig permanenta skador för att du får syrebrist i hjärnan? Detta låter helt sjukt :(

Svar på tråden Rädd för min date