• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Anonym

Ställ in dejten direkt.

Jag sysslar med hårdare tag i sängen själv och är det något jag vet så är det att man alltid ska lyssna på sin magkänsla.
    Den kan ha fel, den här killen kanske är världens finast pålitligaste, men det vet du inte.
    Och är det så, så lär det visa sig.
    Känner du såhär så är du inte redo just nu.
    Hur sugen du än är.

Och hursomhelst, börja aldrig en sån här relation, även om det bara handlar om sex, hemma hos nån av er, börja ute på ett fik.
    Träffa honom på neutral mark.
    Gärna tillsammans med andra på en fikaträff eller klubb, första gångerna.

Gå in på Darkside och läs om det här, det finns dom som råkat riktigt illa ut, jag vill inte skrämma dig, men jag vill att du ska vara medveten om att den här typen av sex gör dig extra sårbar.

Och om du nu tänker skita i allt jag just skrev, så gör mig (och framförallt dig själv) en stor tjänst:
    Låt honom inte på några villkor få binda dig.                

• Anonym (!)
    Anonym skrev 2012-08-24 02:30:46 följande:
    ehh...ja?
  • Anonym (inte bra)

Ja, ställ in. Du måste veta att han kommer att respektera dina gränser, annars ska du inte träffa honom.

• Anonym (Skraj)

Alltså... Jag vet att det är galet, men jag kan inte riktigt låta bli heller. Jag har velat fram och tillbaka och har haft väldigt svårt att bestämma mig. Men nu har vi redan köpt flygbiljetter till i början av september, han bor i en stad så pass långt ifrån så det är en lång och dyr resa resa. Det är därför han får bo hos mig i fyra dagar. Vi har pratat väldigt mycket de senast typ två veckorna och jag känner verkligen att vi har en "connection". Jag vet inte, han vet ju om att jag är lite rädd och nervös och han gillar ju det. Så det kan vara därför han försöker skrämma mig genom att säga att det kommer vara som något jag aldrig upplevt och att han kommer gå över min gräns, men att jag kommer gilla det. Han är ju inte helt främmande (även om han är ny för mig), vi har ju gemensamma vänner och så.

Nackdelarna är ju att jag främst sitter i en väldigt utsatt situation när han väl är här, och att jag står väldigt rättslös efteråt. Att anmäla honom om han går över gränsen skulle ta emot, han har ju våra chattloggar där han kan visa att jag sagt att jag gillar hårda tag och bara hävda att jag bad honom göra det han gjorde. Dessutom åker han utomlands tio dagar efter att han har åkt hem härifrån och ska vara borta i ett år...

Jaa... 

• Anonym (Skraj)
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 10:32:05 följande:
    Alltså... Jag vet att det är galet, men jag kan inte riktigt låta bli heller. Jag har velat fram och tillbaka och har haft väldigt svårt att bestämma mig. Men nu har vi redan köpt flygbiljetter till i början av september, han bor i en stad så pass långt ifrån så det är en lång och dyr resa resa. Det är därför han får bo hos mig i fyra dagar. Vi har pratat väldigt mycket de senast typ två veckorna och jag känner verkligen att vi har en "connection". Jag vet inte, han vet ju om att jag är lite rädd och nervös och han gillar ju det. Så det kan vara därför han försöker skrämma mig genom att säga att det kommer vara som något jag aldrig upplevt och att han kommer gå över min gräns, men att jag kommer gilla det. Han är ju inte helt främmande (även om han är ny för mig), vi har ju gemensamma vänner och så.

Nackdelarna är ju att jag främst sitter i en väldigt utsatt situation när han väl är här, och att jag står väldigt rättslös efteråt. Att anmäla honom om han går över gränsen skulle ta emot, han har ju våra chattloggar där han kan visa att jag sagt att jag gillar hårda tag och bara hävda att jag bad honom göra det han gjorde. Dessutom åker han utomlands tio dagar efter att han har åkt hem härifrån och ska vara borta i ett år...

Jaa... 
    En annan nackdel är att jag inte har berättat för någon om detta heller. Vi har båda våra skäl till att hålla vart möte hemligt och jag har ingen väninna jag kan berätta om detta, jag är inte säker på att de skulle förstå.
  • Anonym (Orolig)

Kan du be en kompis knacka på lite då och då för att kolla att allting är okej under dagarna? Om du nu absolut inte kan låta bli att träffa honom ...

Att han pratar om att gå över DINA gränser är definitivt ett varningstecken; det ska vara ditt val och ingen annans hur långt du vill gå.

• Anonym (Ställ in)
    Anonym skrev 2012-08-24 02:38:40 följande:
    Ställ in dejten direkt.

Jag sysslar med hårdare tag i sängen själv och är det något jag vet så är det att man alltid ska lyssna på sin magkänsla.
    Den kan ha fel, den här killen kanske är världens finast pålitligaste, men det vet du inte.
    Och är det så, så lär det visa sig.
    Känner du såhär så är du inte redo just nu.
    Hur sugen du än är.

Och hursomhelst, börja aldrig en sån här relation, även om det bara handlar om sex, hemma hos nån av er, börja ute på ett fik.
    Träffa honom på neutral mark.
    Gärna tillsammans med andra på en fikaträff eller klubb, första gångerna.

Gå in på Darkside och läs om det här, det finns dom som råkat riktigt illa ut, jag vill inte skrämma dig, men jag vill att du ska vara medveten om att den här typen av sex gör dig extra sårbar.

Och om du nu tänker skita i allt jag just skrev, så gör mig (och framförallt dig själv) en stor tjänst:
    Låt honom inte på några villkor få binda dig.                

Ställ in. Ni känner inte varandra och ingen vet att ni ska träffas - du tar en väldig risk om du träffar honom på det sättet. Kanske han är helt rätt och underbar men det VET du inte för du känner honom inte.
  • SolOchSnö
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-24 10:32:05 följande:

Jaa... 

TS, visst vet du själv att det enda vettiga är att ställa in? Eller går du igång på att du kan bli skadad på riktigt?
  • Anonym (Skraj)
    SolOchSnö skrev 2012-08-24 10:45:05 följande:

TS, visst vet du själv att det enda vettiga är att ställa in? Eller går du igång på att du kan bli skadad på riktigt?
    Nej, jag vet att det antagligen är det enda rätta. Men jag skulle ångra mig så sjukt om jag gjorde det. Jag bestämde mig ett par gånger (och han en gång) att det skulle ställas in och jag kände mig nästan deprimerad av  det. Jag kan ta stryk, det har jag gjort och det gillar jag ju (till en viss gräns iaf), jag är mer rädd för att han ska plåga mig. Spola mig i toaletten, skendränka mig eller se hur lång tid det tar innan jag tuppar av om han håller för mun och näsa på mig. Sådana saker liksom, alla saker som han tagit upp att han egentligen skulle vilja göra... Men jag vet inte om han bara retas med mig heller. 
Svar på tråden Rädd för min date