• Noir

mikrovågsugn eller inte?

Underfrukosten idag gick det upp för mig och min sambo att vi antagligen behöver en mikrovågsugn! Jag hatar mikrovågsugnar av hela mitt hjärta och har ingen bra plats i vårt lilla kök. värmer allt på spis/ugn och tinar i kylen o.s.v så jag har aldrig behövt en mikrovågsugn själv. Men nu väntar vi barn och ser hur alla andra använder mikrovågsugnen för att värma på barnets mat snabbt och enkelt.

Är mikrovågsugn ett måste?
    Ni som inte har mikrovågsugn hur har ni gjort och var det tidseffektivt?

• Svar på tråden mikrovågsugn eller inte?
  • missen73

Tar ju typ en minut Max att värma vatten blanda o skaka om ens en minut !

• MrsC74

Missen: ja visst men jag tycker i alla fall att det är både bekvämare och snabbare med micron. Får jag tycka det,? Du behöver inte tyckas lika som mig det är helt ok ;)

• missen73

Jo tycka får du vissten att hävda att det är enklare o snabbare är ju inte sant :)

• MrsC74

Ok. Om du säger så men för mig går det väldigt mycket snabbare. Du har ju inte Micro så du vet ju inte
    Shit vilken låg nivå på diskussion.
    Vad är ditt problem ?

• missen73

Jo jag har micro o har använt den till det oxå men att blanda flaskor för att sen värma i micro var både krångligare o tog längre tid o det var ett tips till TS att skaffa en vattenkokare men då påstår du att det är krångligaren o tar längre tid

• MrsC74

Men jag tycker det. Du tycker det inte. Är det värt att starta en debatt om det?
    Tyck vad du vill så tycker jag vad jag vill. Det är min upplevelse. Det betyder inte att det är din. Och vet du ... Det är okej.

• missen73

Inte var det jag som startade debatten

• missen73

Fl folk , dom startarvwn debatt o sen skyller på att andra gör det när dom inser att dom har fel :) Ha en bra helg själv !!

• cloudberry79

Jag tycker också det var ovärderligt med micro till ersättning, värmde den färdihblandade ersättningen. Vår lilla tvåa ammar jag helt, har inte använt micron på flera månader..

Sur, grinig och på smällen.
Svar på tråden mikrovågsugn eller inte?