gemensam bastu
har ni varit på nån gemensam bastu med okända? naken eller har ni handuk?
har ni varit på nån gemensam bastu med okända? naken eller har ni handuk?
Jag tycker det är hyfsat ointressant att läsa svar på TS fråga från folk som gillar nudism/naturism, det är ju liksom ingen fråga då. Jag måste säga att det verkar vara grymt tråkigt att det inte finns någon laddning hos en naken kropp av motsatta könet för er, det är bara naket liksom och inget mer med det (om det nu är sant som alla ni hävdar...).
Det är desto intressantare att höra varför normala människor som aldrig i andra sammanhang visar sig nakna för okända av det motsatta könet, men i en bastu inte har problem med det.
Det tråkiga är bara att nakenheten kopplas ihop så undantagslöst. På vissa av er låter det som om en supermodell har bikini på sig tänker ni hellre på fotboll men skulle ni råka se grannens moster naken i bastun så kommer ståndet automatiskt. Så är det inte. Men om man låter det lilla huvudet ta över tänkandet så kan man nog få stånd i en bastu också. Om man nu vill styras av någon med så dåligt omdöme och så dåligt förstånd. Jag ser inget syfte med att sitta naken i ett konferansrum, men om behovet skulle uppstå (så som jag anser att det finns ett behov i en bastu) så hade jag kunnat sitta där med hela startfältet i miss world utan att få stånd. Det är ingen sexuell sittuation. Tvärtom hade det troligen varit ganska tråkigt med allt tjat om miljö och fred på jorden.
Men aldrig att jag låter svansen vifta på hunden!
Menar ni att 2.bp.blogspot.com/-ZDtfcJziXV0/T_OIJsp3R6I/AAAAAAAAHSY/PKBcu_t2j30/s1600/alessandra_ambrosio_bikini.jpg inte får er att tänka sex
medans
detta är sex sex sex: dc197.4shared.com/img/XKLR-pYT/s7/full-frontal-nudity-female-10.jpg