• Anonym (ånga)

gemensam bastu

har ni varit på nån gemensam bastu med okända?  naken eller har ni handuk? 

• Svar på tråden gemensam bastu
  • Anonym (-71)

När jag pluggade på högskolan i början av nittiotalet var bastubad ett ganska vanligt inslag i festandet. De flesta var näck. Man kände inte alltid alla, i alla fall inte särskilt väl. Det upplevdes aldrig udda eller märkligt på något sätt. Vi bara satt där i värmen och mådde gott, pratade och sjöng.

• Anonym (naken)

Ja vi är alla nakna både damer och herrar.
    ibland kommer samtal in på sex och då är det vanligt nästan naturligt att killarna får ståkuk och då brukar damerna skratta och klämma på kukarna.

• Ramborg
    Anonym (naken) skrev 2012-09-03 23:00:14 följande:
    Ja vi är alla nakna både damer och herrar.

ibland kommer samtal in på sex och då är det vanligt nästan naturligt att killarna får ståkuk och då brukar damerna skratta och klämma på kukarna.

In your dreams... Fjortis.

Ja, har bastat i gemensamhetsbastu, med handduk. Som Anonym -71.
    42.
  • mikael68

Bastat i gemensam bastu, både med å utan handduk.
    Vad är problemet?<

• Nancygirl

Kan bli jobbigt ibland med gemensam bastu eftersom killarna vill knulla mig hela tiden.

• OlleSQ

Är man och vandrar i fjällen och är på STFs anläggningar så finns det bara en bastu så där är det det alternerande herrar/damer/gemensam. En del kör naket en del har handduk virad runt sig, jag är av den uppfattningen att man är naken i bastun och handduk har man för att sitta på.

• dukat

Jag pluggade i Tyskland Där är det en självklarhet att man bastar naken och sitter på handduken.Upplevde aldrig det som konstigt eller märkligt på ngt sätt Helst naturligt bara Synd att det inte är regel oxå i Sverige

• Anonym (nej)

Visar inte pitten för andra kvinnor än min fru, varför skulle jag göra det i en bastu? Har läst i andra trådar om hela släkten med vänner som bastar nakna hela högen på landställen, vem fan vill visa sig naken för och se sin nakna moster, svägerska, mormor etc. Bara för att det är bastu så ska man släppa alla sociala begrepp och tycka det är naturligt att visa upp all sin prakt för kända och okända människor..

• OlleSQ
    Anonym (nej) skrev 2012-09-13 12:04:45 följande:
    Visar inte pitten för andra kvinnor än min fru, varför skulle jag göra det i en bastu? Har läst i andra trådar om hela släkten med vänner som bastar nakna hela högen på landställen, vem fan vill visa sig naken för och se sin nakna moster, svägerska, mormor etc. Bara för att det är bastu så ska man släppa alla sociala begrepp och tycka det är naturligt att visa upp all sin prakt för kända och okända människor..
    Visar du dig ens för andra? Nakenhet i sig är inget konstigt. Antar att du inte sportar öht och inte byter om i omklädningsrum med andra människor i? Hur gjorde du i skolan när ni hade idrott?
  • Anonym (nej)
    OlleSQ skrev 2012-09-13 12:52:55 följande:
    Visar du dig ens för andra? Nakenhet i sig är inget konstigt. Antar att du inte sportar öht och inte byter om i omklädningsrum med andra människor i? Hur gjorde du i skolan när ni hade idrott?
    Visar som sagt inte pitten för andra kvinnor än min fru, inte för min moster, svägerska, mormor eller andra kvinnor jag inte känner. Där jag regelbundet tränar har vi separat omklädningsrum för kvinnor respektive män, så var det också i skolan. Men du kanske sportar naken i nån naturistklubb där alla sen duschar i gemensamt omklädningsrum.
Svar på tråden gemensam bastu