Måltidsersättning istället för mat!
Hej!
Helt ny på denna sida, jäklar vad mycket bra man kan hitta här!
Jag har ett problem, jag tränar 4-5ggr i veckan. Äter relativt bra mat oftast, men visst jag småäter på onyttigheter ibland. Jag går ändå inte ner, trots att jag svettas som en gris på gymmet! SÅ, jag har bestämt mig för att testa Nutrilett (kanske även andra märken) Då jag äter pedagogisk lunch på jobbet kommer jag dricka 2-3 av Nutriletts produkter och vanlig husmanskost till lunch de dagar jag jobbar. Tror ni att det funkar?
Tänker hålla samma träningsnivå som tidigare (om jag orkar pga de låga kcalori intaget)
Jag har läst många trådar om ämnet och blev lite avskräckt, trodde det skulle smaka bittert och äckligt.
Men i skrivande stund sitter jag och NJUTER (superförvånad) av min första måltidsersättning någonsinn. Jag kanske bara hade tur när jag valde just Nutrilett Hunger Controll Smoothie med Berry Boost smaken! :) Isf håller jag mig till den haha!
Nåja, syftet med tråden är: Det är lättare om man är fler som kämpar! SÅ, för er som ska eller precis börjat med någon måltidsersättnings kur, skriv och berätta hur det går för er här. Berätta om svårigheter, tips och hur det går för er!
Idag, dag ett för mig väger jag 172.4 kg. Jag är 166cm lång och mitt mål att att ligga på 67-68kg och även hålla den vikten!
Jag är helt ny på detta så ge mig gärna tips! :)
LET'S DO THIS TOGHETER!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-04 11:25
Oj jisses, står helt fel vikt! Väger 72.4 inte 172,4
så fel det kan bli hihih!