• Anonym

Har du gjort något större misstag på ditt jobb? Vad i så fall?

Har världens ångest för ett misstag jag gjorde idag har inte haft mycket annat i tankarna.
    Hade tydligen snurrat till det helt på jobbet. Idag fick jag ta konsekvenserna av det och chefen var inte nöjd om man säger så... usch.

Snälla, finns det någon annan som kan bekänna något misstag dem gjort så jag slipper känna mig så ensam...?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-05 20:03
    Har läst och inser nu att jag inte är själv
    Det tragiska i det hela är att jag hade mitt lönesamtal (som ännu inte är klart) dagen efter mitt misstag. Tror ni det gick bra eller...?

• Svar på tråden Har du gjort något större misstag på ditt jobb? Vad i så fall?
  • YokohamaNr2
    Anonym skrev 2012-09-07 13:21:48 följande:
    Det är ju inte riktigt så diffar uppmärksammas. Det märks på att det går åt mer läsk än vad som är normalt. Men läsken går aldrig åt i den mängden som systemet tycker. Just på läsken är det alltid en stor diff, oberoende vilken restaurang man är på.
    Ok tack ja jag var nog ändå inte ett McD löfte, jobbade där för att spara ihop till ett par coola stövlar a'la -91's mode
  • kapten howdy
    Jellybeanbaby skrev 2012-09-07 09:36:06 följande:
    Oj där bjussade du verkligen på dig själv hördu
     Glad Det var ett extraknäck åt en tandläkare. shh...

Glad
  • Anonym (sjuksköterska)

Jag sög av en patient som låg länge på min avdelning för att jag tyckte synd om honom.

• Anonym (fritidspedagog)
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2012-09-08 10:59:56 följande:
    Jag sög av en patient som låg länge på min avdelning för att jag tyckte synd om honom.
    inte okej.
  • Anonym
    Anonym (sjuksköterska) skrev 2012-09-08 10:59:56 följande:
    Undrar vad du gör med döende patienter då, om du suger av någon bara för att de legat på avdelningen länge.
  • kapten howdy

Är det bara jag som tyckte det var helt ok?

• Anonym
    kapten howdy skrev 2012-09-08 18:01:54 följande:
    Är det bara jag som tyckte det var helt ok?
    Var du patienten?
  • kapten howdy
    Anonym skrev 2012-09-08 18:04:36 följande:
    Var du patienten? 
    haha I wish

Tänk å få sån service på sjukhuset..Drömmer
  • Anonym

Visade en film för eleverna (sv2, vuxna elever) och bad dem anteckna ord de inte förstod så skulle vi diskutera dem och filmen efteråt.

Fick tips om en bra film att se- Kådisbellan. Svenskt och lite historia och ja..en trevlig "familjefilm" utan några värre scener.

Aldrig mer, säger jag.

När filmen var slut räckte en elev upp handen. "Vad betyder penis?". Jag fick förklara.

Nästa fråga. "Vad betyder fingerpulla?".

Nu vet jag att man kritiskt ska granska en film innan man visar den.

Svar på tråden Har du gjort något större misstag på ditt jobb? Vad i så fall?