Inlägg från: Mjj83l |Visa alla inlägg
  • Mjj83l

~* Juni Bebisar 2013 *~

Fick byta inloggning, den förra bara strulade. Hette "Mj1983" innan

Min skrikbebis gillade inte sjal, inte jag heller... Testade 3 sjalar o 2 selen innan jag fann manducan som vi båda tyckte om

• Mjj83l

Bärsele!

Som satt som en smäck på mig o det enda jag kunde bära dottern i utan att få ont i ryggen. Dom sitter som en "groda" i det

• Mjj83l
    FFiNorrland skrev 2012-12-29 08:10:15 följande:
    Igår var jag på UL, fick göra VUL och vanligt samt en gynundersökning, allt såg bra ut och det var som tur var "bara" en! Hon trodde på en liten tjej men vid RUL om två veckor får vi veta säkert. Kom att tänka på att (iaf i mitt landsting) görs ingen rutin gynundersökning på gravida - tycker det är lite konstigt, känner mig nöjd nu när jag vet att flytningarna ser helt normala ut och likaså tappen (man blir ju så nojjig av allt man läser om här på fl). Bebis sög på tummen och mättes till ca 11 cm fr huvud t rumpa och huvudet, fr öra t öra, ca 3,4 cm vilket hon sa stämde överens med 16+4.

Är väldigt tacksam att det inte görs gyn på rutin. Då hade man haft bry att ta sig ur det...

Haft bry nog att hitta nån som gör tidigt ultraljud på UTSIDAN av magen :-P
  • Mjj83l
    mysmamman2 skrev 2012-12-29 02:48:19 följande:
    Ska man få panik om slemproppen lossnat ??

Gah... Kan inte sova...

Varför tror du den lossnat??
  • Mjj83l
    FFiNorrland skrev 2012-12-29 11:14:35 följande:
    Men KK gör ul på utsidan när man passerat 10? Veckor, en "akut-tid"/ obokad tid kostar 300 kr. Jag är glad att jag fick undersökning och två olika UL, nu vet vi att här är en, kanske tjej, men huvudsaken inte en duplexgeaviditet! Och slemmisen sitter där den ska och alla flytningar jag upplevt onormal är normal.

Här nere e dom är dom glada för att göra vul. Till ca v 17.

På en privatklinik gör dom vanligt ul från v 8. Där gjorde jag. Betalar gladerligen extra pengar för att slippa ligga o streta!!!

Mitt tidiga ul kostade 800kr.
  • Mjj83l

Denna yrsel!!

Mina värden är normala ändå blir jag så yr! O då kommer illamåender direkt

Vad beror denna yrsel på?

• Mjj83l

Vi hade en emmaljunga edge duo grå camo på G. Ångade mig då jag blev störtkär i en emmaljunga mondial leatherette vit så nu kör vi om 10 min och hämtat hem en sån

Babyskydd o knoppa vagga har vi oxå fyndat på blocket. Vaggan kommer i slutet av nästa vecka.

Ikväll ska jag köra vagn runt runt på våra 55kvm

• Mjj83l

Kan man inte avstå alcohol under graviditeten har man ett fett problem anser jag

Jag o dottern skålar i Hello Kitty bubbel ikväll faktiskt jättegod

Gott nytt år!!!

2013 blir fantastiskt! Halva året gravid o halva året m bebis <3

• Mjj83l

Åhhh så fuskigt!!!!

Blir så avundsjuk... Vill oxå veta NUUU

3 veckor till rul....

• Mjj83l
    AlexandraViberg skrev 2013-01-01 00:30:11 följande:
    Dottern var hos sin pappa idag.. :(

Så det blev ingen årlig familjebild men här är vi från förra Nyår iallafall :)Gott nytt år och nu jäklar är det 2013 och vi ska få bebis ju!!

Fina ni e
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~