Inlägg från: Mjj83l |Visa alla inlägg
  • Mjj83l

~* Juni Bebisar 2013 *~

Friiidaaay skrev 2013-01-03 16:16:30 följande:
    Nej det tror jag inte. Är du fast anställd? De kan ju inte direkt neka en graviditet.. Det är väldigt känsligt med färger, det tråkiga med det hela är att många ser det "fel" att klä flickor i rosa respektive blått på pojkar. Man ska nästan göra tvärtom för att alla ska vara lika. Alla för göra som de vill, men jag tycker det är kul att klä min pojke i killkläder och får vi en flicka kommer hon förmodligen ha en garderob bestående av nästan bara flickiga färger. 

Jag är fast anställd!

Men enligt lag har man bara rätt att vara ledig 18 mån. Så om dom nekar mig längre ledighet så får dom ju säga upp mig!?
  • Mjj83l

Jag har uppåt 5-6 hundar i bilen ibland...

Har alltid haft utrymmet bak delat m skiljevägg. Hundarna på ena sidan, chassit på andra. Liggdelen inne i bilen. Ibland har hundarna behövt hela utrymmet bak, då har jag haft vagnen ihop fälld i baksätet. Funkar utmärkt, o jag har haft stora vagnar

• Mjj83l
    mytol skrev 2013-01-04 00:05:16 följande:
    Vad tycker ni om denna skötväska? I love it, dock inte priset. Är dock mkt större i verklighet än vad den ser ut på bilden å vara.      

Elodie Details? Väskan i Apple Of My Eye ska jg köpa om det är en tös Groteskt pris men en väska man kan använda mer än bara m bebisen!
  • Mjj83l
    Caroliin skrev 2013-01-04 11:10:32 följande:
    Åh jag är super glad att bebisen är frisk men känner mig lite ledsen över att vi inte kunde se könet. Kan inte släppa det :/ vill veta

Förstår det!!! Kommer att känna likadant om det händer mig oxå. Boka nytt ul med en gång?
  • Mjj83l

Min favvo!!!!
    Blir det en tjej ska jag lätt ha denna!!!
    Det enda jag kommer att spendera mkt pengar på   
  • Mjj83l
    mytol skrev 2013-01-04 13:10:46 följande:
    Den e superfin!! Mitt problem är att sambon inte e helt nöjd med att jag köper en trendig å mer girly skötväska pga att han kommer tycka att de e jobbigt å packa om den när han sen kommer ge sig ut på upptäcktsfärd med bebis.....

Med första hade vi en bubbelgums rosa skötväska med en rosa döskalle på. Så jag e lyckligt lottad med en man som inte bryr sig om sånt
  • Mjj83l
    Caroliin skrev 2013-01-04 14:23:18 följande:
    Mjj83l : jo tänkte det finns i Malmö. Men blir tidigast v.24

Vart gjorde du ul? Jag bor oxå "här nere" Vi gör rul på emma ultraljudsklinik. Sist gjorde vi på lunds lasarett.
  • Mjj83l
    Alicantina skrev 2013-01-04 15:25:02 följande:
    Superfin!!  Men måste fråga har man den hänger vid handtaget i fram på vagnen?  Där har jag tidigare haft den "tråkiga" som ingår med vagnen. Har ni både den som ingår m vagnen och ytterligare en till? 

Alicantina skrev 2013-01-04 15:25:02 följande:
    Superfin!!  Men måste fråga har man den hänger vid handtaget i fram på vagnen?  Där har jag tidigare haft den "tråkiga" som ingår med vagnen. Har ni både den som ingår m vagnen och ytterligare en till? 

Där finns en axelrem oxå så den kan hängas på styret o man kan bära den över axlen Min vagn är vit så vilka färger som helst funkar på skötväskan Blir det en tjej o denna skötväskan ska matchande filt köpas att ha på sommaren, och matchande åkpåse att ha på vintern
  • Mjj83l
    Alicantina skrev 2013-01-04 16:23:33 följande:
    Det kommer bli superfint!!   Själv är jag förälskad i en vagn som är ljusrosa ser det ut som på bilden den heter Vanilla...mondial duo.  Får se hur jag lyckas hitta en sån begagnad;)  Första vagnen jag hade kostade 500kr fr blocket(en fin emmaljunga dock)  Nu vill jag lägga lite mer än så men inte 8000 på en ny det är lite galet, haha som att köpa en begagnad bil!  

vi har köpte en mondial leatherett vit
    Vanilj är inte ljusrosa, den e är vanilj helt enkelt, vit/gul.

SKIT SNYGG vagn!!! Vi har med classic chassit, det med mest gung i     
    Där finns till salu på blocket! vi gav 4500kr för vår, knappt använd så den är som ny. 
  • Mjj83l
    Alicantina skrev 2013-01-04 17:20:36 följande:
    Åhh jag vill oxå hitta en sån, det är nog samma som du har då..tyckte den såg ljusrosa ut på bilden.

Det är inte samma, finns en vit och en vanilj.

Jag har den vita o den e verkligen VIT

Vaniljen e supersnygg den med
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~