~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag hade inte uvi och det är ju iof bra.. Men jag antar att jag får dras med det onda i magen hela tiden nu framöver
Blir väl (är redan) en soffpotatis utan minsta lilla kondis..
Jag hade inte uvi och det är ju iof bra.. Men jag antar att jag får dras med det onda i magen hela tiden nu framöver
Blir väl (är redan) en soffpotatis utan minsta lilla kondis..
Blä.. Jag har fått halsbränna
trodde det var en engångs företeelse för någon vecka sedan, men nu har jag det nästan varje eftermiddag.. Finns det nåt man kan göra för att bli av med det eller lindra det? Inser att jag aldrig haft halsbränna förut, trodde det var typ som sura uppstötningar men det är det ju inte..
Tack för tipsen! Äter inget särskilt starkt eller så, utan det kommer någon gång efter lunch. Men nån gång åt jag chili concarne, ganska stark, och då vart det riktigt jobbigt.. Dricker iof juice på morgonen, men det är ju så gott!!!
Jag sover jättedåligt! Vaknar 5-6 ggr per natt, eller typ varannan timme och måste gå och kissa. Gör dessutom ont i magen när jag är kissnödig så det är lite jobbigt att kliva upp.. Är nog minst 2 månader sedan jag sov en hel natt.
Vi har inte fått börja våran föräldrautbildning än, men jag misstänker att jag oftast kommer få gå själv eftersom sambon jobbar på annan ort. Alla besök hos barnmorskan gör jag också själv. Var förövrigt hos BM idag och hjärtljudet låg på 150 och SF måttet på 28 cm (är i v 30) Har visst bara 5 gånger kvar att gå, sen ska bebis komma (är det tänkt)
Ställde en fråga till Försäkringskassan om vad jag behöver skicka in för papper för beräkning av föräldrapenning. Har nyligen bytt jobb så därför jag frågade.. I allafall ska jag skicka in ett arbetsgivarintyg från min förra arbetsgivare. Är det någon som vet om det är ok att skicka en kopia? Måste den i såfall vara vidimerad (eller vad det heter)? Har hört att andra fått skicka in lönespecar också, men det sa dom inget till mig om? Behövs inte det? Eller ska jag skicka med det för säkerhets skull?