Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag kommer va 18+5 vid vårt rul D 18 jan. Ska bli så spännande

• MissMe83

Blir ju jätte orolig, jag känner inte bebis alls men massa här inte verkar göra det. När ska man bli orolig på riktigt??

• MissMe83

Mjj: jag har varit sjukskriven sedan v 6 och kommer förmodligen bara få jobba 25% resten av grav. Jag anses ha en risk grav och min läkare är sten hård med att jag måste vara lugn. Jobbar i sjukvården .
    Så jag vet precis hur du har det .
    Riktigt tråkigt

• MissMe83

Det enda jag har köpt är bilbarnstol för en affär i stan hade utförsäljning med 75% rabatt, så vi fick enkelt ny stol som kostar 1900 för 400 blev riktigt nöjd!

• MissMe83

Mhpo: vad härligt att det är på det hållet. Själv vill jag mest strypa min! Har ett sånt jäkla humör att jag blir trött på mig själv. Gråter för allt, men har faktiskt lättare till skratt också. Men pendlar i humöret så kraftigt att jag blir helt slut

• MissMe83

Mhpo: det där fenomenet kallas även för gravid hjärna har jag också en stor släng utav. Har dessutom ett katastrof dåligt minne. Kan glömma saker direkt när jag sagt dom.

• MissMe83

Åh nä nu råkade jag ju handla för över 500 på den sidan. Tack för fint tips! Eller inte

• MissMe83

Köpte ett par byxor, en grön baby filt, en speldosa och ett jätte gulligt bäddsätt m nyckel pigor.

Hur tänker ni kring färger och kön?
    Jag kommer köpa vad jag tycker är fint oavsett färg. Vet inte vad vi får än men har köpt både rosa och blå kläder och kommer använda allt.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~