~* Juni Bebisar 2013 *~
Har rensat barnens rum idag. Fy fasiken vad mycket skit som de samlar på sig som bara ligger. Vår minsting är en sakletare av rang och det är allt från skruvar till äggkartonger som hamnar i rummet. Jag blir så trött! Höll på hela förmiddagen och slängde och slängde. Tänk att det ska vara så svårt att städa sitt rum?! Nu är jag helt slut i ryggen och det blir nog ryggläge i soffan resten av dagen. I morgon är det tillbaka till vardagen igen. Skola för både mig och barnen.
Själv pluggar jag och kommer få pendla fram till det är dags. Jag tror vi slutar skolan den 7:e juni. Få se om jag lyckas gå klart hela fördra året.
Jag har också små sammandragningar. Inte så många per dag, men jag känner dem. Jag får dem ofta när jag är kissnödig
.
Bellis Karamellis: välkommen! Och tack för svaret. Jag väntar ju tredje barnet så det är kanske därför jag känner av dem.
Förresten är det någon som vet när det syskonet räknas som en sladdis? Jag har hört så mycket olika. Mina barn blir ju 8 resp. 10 innan bebis kommer.
Valborgs: hmm det där med förstagågsföderska tror jag är "borttaget", men jag är inte säker
.
Min livmoder går också över naveln.
Men jösses vad ni skriver. Nu när jag börjat skolan igen efter julen så hinner jag ju inte hänga här så mycket som ja vill
.
UL på onsdag och jag längtar som sjutton. Men samtidigt ät jag jättenervös. Kommer nog att böra gråta om hon säger att allt ser bra ut.
Pendlar ju till Umeå i stort sett varje dag och eftersom det inte finns några mammakläder här där jag bor så passade jag på att ta en sväng på stan i Umeå idag mellan föreläsningarna. Hittade ett par byxor på rea på HM. Inte dösnygga kanske, men de får duga. Var ett par vitbeiga chinosaktiga brallor. I går vann jag även en auktion på tradera och de brallorna borde komma i morgon.