Inlägg från: Sömntutan |Visa alla inlägg
  • Sömntutan

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ser att det är namnprat. Här bli det nog en Hugo eller en Minna. Men man hinner kanske ändra si ;)

Äntligen! BF ~23 juni
  • Sömntutan

Våra pojkar är döpta, men med denna groda vet jag inte hur vi ska göra riktigt. Funderar på en namncermoni i trädgården under sensommaren. Å andra sidan så kan man ju även ha dopet i trädgården. Ja vi får se.

Äntligen! BF ~23 juni
  • Sömntutan
    MissMe83 skrev 2013-02-17 15:55:48 följande:
    Jag bryter snart ihop! Sover så illa så jag får ett sammanbrott snart.
    Har djävulsk klåda som sätter igång när jag lägger mig, måste kissa två ggr i timmen, har myror i hela kroppen då jag inte kan ligga still. Såhär är det varje natt! Tar mig ca 4 timmar att somna sen vaknar jag ca en gång i timmen och efter 5 -6 timmar kan jag inte somna om igen! Är så slut körd så jag bara gråter. Hur ska jag lindra detta? Blir bara värre hela tiden. Är i v 24 nu så har ju en del kvar... Måste få sova!!!!
    Det är samma för mig. Bävar varje kväll jag ska lägga mig och sova. Kryper och kilar, toabesök och även en förkylning som gör att jag hostar halsen av mig och inte kan andas normalt. Nej, fy! I går bara grät jag och tyckte så synd om mig själv.
    Din klåda låter inte som någon höjdare. Skulle nog gå och kolla upp det om jag var du.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Sömntutan

Sagolina: Men 6,5 efter en belastning är väl ingen fara? Ska väl ligga under 9 eller 10 för att det ska vara OK?
    Själv hade jag 4,3 i fastesocker och 7,0 efter belastningen och det var bra värden enligt min BM. Tog ju sockret igen nu på BM besöket i går och då låg sockret på 4,4. Så även om jag hade 7,0 efter belastningen så ser allt bra ut.

• Sömntutan

Sagolina: Ja riktlinjerna är kanske olika. Men jag tycker ändå inte att 6,5 efter en belastning låter mycket. Men visst är det väl alltid bra att tänka på vad man stoppar i sig. Är också överviktig och försöker att inte gå upp för mycket (3,5 kg än så länge). Försöker hålla mig från godsaker i veckorna, men fuskar en gång i veckan.

• Sömntutan

Ja alltså sammandragningar som gör ont och håller i sig ska man ringa för. Som sagt bättre en gång för mycket.

• Sömntutan

Välkomna alla nya!
    Twins 1102: här är en till som är beräknad den 23:e. Få se om det blir en riktig midsommarbebis.

• Sömntutan

Jösses vad jag ökar i vikt nu. Tycker inte jag är speciellt onyttig, men har svårt att röra mig ordentligt pga foglossning. Behöver verkligen många extraktion alls och jag stod still väldigt länge, men nu rusar det i väg. +5 kg nu i v.27+5 och BM vill helst inte att jag går upp mer än 6 kg. Lycka till liksom! Får försöka hålla mig ifrån godisäggen idag och bara äta vanliga. Ytterligare ett lycka till är på sin plats. ;)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~