~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag älskade min skötväska och använde den hela tiden med mina pojkar. Tyckte den var dyr när vi köpte till den, men den var värd varenda öre. Få se vad det blir denna gång.
Jag älskade min skötväska och använde den hela tiden med mina pojkar. Tyckte den var dyr när vi köpte till den, men den var värd varenda öre. Få se vad det blir denna gång.
tantS: Sjutton också ;)! Blir att leta vidare då.
Åh, efter titten på barnvagnen i går på stan så vill jag köpa vagn nu! Har kollat på blocket hela dagen, men ingen Brio Happy som faller mig i smaken eller så är den lite för dyr. Men jösses vad många Brio sing det är till salu. Happyn är inte lika vanlig.
50 spänn för en bild? Jösses, det var dyrt. Men såklart skulle man ju snällt betala
.Jag vet att vi fick bilder med första barnet, men att vi sen fick betala typ 20 spänn för bilderna med andra barnet. Nu har jag ju flyttat och vet inte hur det är här i Västernorrland.
Jag vet att man ibland tycker att tiden segar sig fram. Men fatta att några av oss snart gått halva tiden. Jag måste säga att jag tycker att det har gått fort. Å andra sidan så har jag varit helt upptagen med skolan och resorna dit i stort sett varje dag. Det är nog först nu som jag börjar känna mig gravid och faktiskt förstå det. Lär ju bli ännu mer verkligt på ULet på onsdag. Om jag tänker att det är ungefär lika långt kvar tills det är dags så får jag lite smått panik. Vi har en hel del att göra innan bebben tittar ut. Först ska vi fixa så stora sonen får eget rum. Ett projekt som lär ta sin lilla tid. Vi hade lovat honom innan bebis blev till så det känns som att det måste göras innan vi fixar bebisens kryp in. Lite orättvist annars tycker jag. Sen som sagt ska bebisens rum göras i ordning. Ett projekt det med. Barnvagn ska letas, kläder och div. saker ska inhandlad. Ja ni, frågan är om tiden kommer att räcka till.
Alexandra: ja men det låter ju rimligt iaf
.