~* Juni Bebisar 2013 *~
Min yngsta son får också feberkräkningar och det enda som hjälper är Ipren. Alvedon funkar inte.
Min yngsta son får också feberkräkningar och det enda som hjälper är Ipren. Alvedon funkar inte.
Solrosen: så är det säkert. Men jag tycker det är lite tråkigt att han verkar så ointresserad hela tiden. Börjar jag prata om det skrattar han till lite bara så är det inget mer med det. Äh det blir nog bättre.
Det där med magen. Ganska konstigt att så fort den börjar växa så är det liksom OK för allmänheten att kladda bäst de vill. Vem fan skulle komma på tanken att gå runt och klappa folk på magen om de inte var gravida? Jag undrar vad skillnaden är? Det är fortfarande min mage och min kropp. Inte sjutton vill jag att någon kommer och tafsar på mig bara sådär. Dock älskar jag när min man gör det. Verkligen ÄLSKAR!
Alex: såg i bildtråden att du blir orolig för detta med hjärtat. Bli inte det. Jag ska ju också tillbaka och vi tillhör ju samma landsting. Det är säkert en policy se har här. De hade garanterat sagt något till dig om de såg något avvikande. Till mig sa de att hjärtat slog fint och att det såg ut som det skulle. Jag ser set bara som positivt att få se grodan igen och jag antar att det är av någon bra anledning de gör som de gör.
Det kommer gå hur fint som helst den 28:e för oss båda!
Alex: OK så hon bor här hon också. Ja jag har dålig koll ;). Men som sagt sa de att allt såg bra ut så får vi lita på det.
Min bebbe har haft samstämning i magen idag. Just nu tror jag det är discodans på hög nivå. Sparkar som sjutton. Så härligt!
Tror att det beror på att jag ligger på mage och det bli lite trångt där inne ;). Tyvärr har min man inte lyckats känna något än. Så fort han sätter handen på magen slutar den dansa.
Haha, samstämning? Det ska stå dansträning.