~* Juni Bebisar 2013 *~
Efter rul ska vi köpa lite också, när vi förhoppningsvis sett kön! :)
Ja, jag fnittrar till varje gång den rör sig i princip! Minns inte alls hur det kändes sen dottern så är faktiskt super spännande! :D
Ni som har koll på barnvagnar får gärna dela med er om bra modeller. Vi hade en Brio kombi till våra pojkar och den var jag väldigt nöjd med. Nu har det ju kommit en hel drös med vagnar som inte ens fanns för 10 år sedan och dem har jag dålig koll på. Har såklart sökt på nätet, men blir så skeptisk till vissa. Finns ju i alla prisklasser och kategorier. Vill ha en stabil vagn med bra hjul då vi inte bor i storstan, utan har naturen utanför knuten.
Kollade på Brios hemsida och jag står nog fast vid att jag gillar dem bäst. Emmaljungas vagnar är ju också fina, men om jag inte missminner mig så är de lite större än Brios och lite dyrare också. Vi ska ju som sagt köpa en beg. men vill ju ha lite koll på vad man ska leta efter.
Var och tittade på en Brio Happy idag på en butik och blev bara ännu mer kär i den. Hoppas så att jag kan hitta en beg. som är fin och ok i pris. Kan ju inte sticka under stolen med att en ny skulle vara himla roligt. Men jag vet att min man inte går med på det och samtidigt känns det onödigt eftersom detta är sista barnet. Kollade på en olivgrön och I loved it! Detta var dock en ny färg.för 2013 så den bli nog svår att hitta beg.
Wieee, kände precis något som måste ha varit en liten spark. Kändes tydligt och var alldeles för högt upp för att vara någon tarm. Åhhh blir varm i hela kroppen!
Och nu en till på samma ställe och nu kunde jag tom känna den på utsidan. Förlåt att jag bombar er med meddelanden, men det känns så jäkla härligt! Den lever!!!
TantS: ska du sälja din Happy?
Haha, det där med andedräkten känner jag igen. Hade exakt samma problem i natt. Fan, kan de inte andas genom näsan??