Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Zora: så har jag också haft. Inbillar mig att det är livmodern som sträcks eller att bebis har smällt till ordentligt på insidan

• MissMe83

Kicklina: äsch det var längesedan jag växte ur mina trosor där ligger du i lä! Hade ju xs innan så skillnaden blir ju rätt markant nu när man växt till en L

• MissMe83

Solrosen: jag vet inte, hoppas det.
    Har haft sammandragningar från helvetet hela kvällen nu. Vet inte om det har ett samband

• MissMe83

Solrosen: jag funderade på det men somnade faktiskt ifrån det och vaknade senare med mjuk fin mage så det va inte så farligt. Äntligen en natt med god sömn

• MissMe83

Jag har börjat svettas som en galning på nätterna! Gjorde det i början av graviditeten fram till v 14, nu är det tillbaka. Det rinner av mig! Vad beror det på? Vad kan jag göra åt det?

• MissMe83

Kicklina: varför svettas jag floder på nätterna?? Började för en vecka sedan och det fullkomligt rinner av mig.
    Sen undrar jag hur vanligt det är med snitt om man lider av kroniskt högt blodtryck?
    Jag är totalt livrädd för snitt, förlossningen skrämmer mig inte men snitt är jag livrädd för

• MissMe83

Glucos belastning i morgon, ööörk!! Det sr jag inte fram emot.
    Någon av er som gjort det?

• MissMe83

Lino: från klockan 24 ska du vara fastande.
    Det oroar mig att jag inte kan äta på morgonen. Jag kräks om jag blir för hungrig.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~