Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

~* Juni Bebisar 2013 *~

Förstår! Bra med valfrihet när det behövs! Min låg med fötter och rumpa före så blev iaf planerat :)

• AlexandraViberg

Tänkte på detta med andra barn på dagis när man får syskon! Vi får ju som alla andra här i juni och dottern börjar skolan i augusti. Vi vill ju inte att hon tappar kontakten helt med alla över sommaren. Kan vara bra att ha kontakt med de på dagis. Många hamnar ju i samma klass. Men hon ska vara hemma med mig son mest! I juli hoppas vi kunna vara mycket i stugan. (Nära för maken till jobb då som han måste ta) Då några veckor blir bara hemma med oss och liten och sen blir det väl dagis 15h/veckan veckorna innan skolan börjar. För henne är kompisarna väldigt viktiga och hon älskar dagis därför.

Tänker vi helt befängt då? Kan tillägga att sommar dagis i år är på hennes dagis :)

• AlexandraViberg

Mytol: jaha så tror jag inte det är här men kanske! Och maken kommer kanske vara tvungen att jobba eftersom de får jobb där de har praktik under skoltiden nu.. As tråkigt men.. Ska försöka klara bebis och 6 åring :P

Angående mitt vul! Tror inte min gyn (fertilitetsläkare) har vanligt ul eftersom de egentligen bara gör vul vid kontrast röntgen av äggledare/livmoder. :)

• AlexandraViberg

Kluckis: ja vi får se! Ska ju kolla lukten egentligen men de kunde göra ul om jag fortfarande var orolig. Så får se vad läkaren säger om vul i 12+0 :)

• AlexandraViberg

Mj: Hade väldiga problem med magen och kräkningar osv, efter över ett år fick jag diagnosen chrons syndrome. Som din en auto immun kronisk sjukdom.

MEN när jag slutade med P-piller har jag inte haft några som helst problem. Så tror jag vart fel diagnosticerad faktiskt.. Men jag förstår därmed din känsla nu eftersom jag levde med "sjukdomen" i ett halvår ungefär. Blev riktigt ledsen när se sa.. Men man lär sig leva med det och det kommer bli en del av vardagen! Ta hand om dig!

• AlexandraViberg

Är det ok att gråta när man sett världens sötaste tok sprattlandes lilla bebis? :D
    Gick inte ens att fota! It's alive! :)

• AlexandraViberg

Ja jag har varit så nervös!! Behövde inte ens be om koll. Var där för flytningar egentligen så frågade han om jag ville kolla. Hade tänkt tigga till mig ett vul men behövdes ju inte! Kändes lite mer värt att må illa och ha hormonell huvudvärk varje dag när man vet att den lever och frodas! Såg precis ut som ett 12 veckors foster med. Så det var skönt! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~