Zora skrev 2012-11-27 12:35:44 följande:
Men ni tror att det räcker att bara ringa och prata med honom nu då? Säga som det är och att jag inte orkar? Eller borde jag försöka hitta en läkare idag?
Härligt att slippa illamående och huvudvärk Alexandra! Själv tycker jag att jag fått mer huvudvärk den senaste veckan, vill inte äta alvedon heller (fast det är väl inte farligt?) men för några dagar sedan hade jag huvudvärk från att jag vaknade till att jag gick och la mig + att jag vaknade på natten och det hade fortfarande inte gått över, då tog jag faktiskt en tablett..
Nån som har tips på hur man blir av med huvudvärken utan piller?
Var och träffade förlossningsläkare och tog prover på huvudvärken fast det inte var därför jag var där men de ville göra det ändå. Blodtryck och blodvärde bra, lite hög puls som kanske kunde förklara att det blir spänt i ådrorna i huvudet. Men han sa att det mest sannolikt är hormonellt och då hjälper ju inga tabletter. Alvedon hjälper inte mig heller och starkare finns det inte riktigt som är helt OK vid grav.
Tråkigt att vara så jävla hormonell att ingen medicin hjälper liksom, tänker att det mycket väl kan vara något liknande för dig.. :/
Vila hjälper inte mig, möjligtvis marginellt men att massera tinningarna hjälper lite. Men är mest bara att härda :/