~* Juni Bebisar 2013 *~
1177 säger att andra trimestern är mellan 13 och 24 och det är ju sjukvårdens sida så den litar jag mer på än nån babygrupp som säger 16-28 :P
1177 säger att andra trimestern är mellan 13 och 24 och det är ju sjukvårdens sida så den litar jag mer på än nån babygrupp som säger 16-28 :P
Tants: jadu! Tycker det jag med! Alla appar utom babygruppen jag har säger andra trimestern nu, även de amerikanska! Men men, spelar ju inte jätte stor roll men :)
Har massa appar :P
Men 1177 är vetenskapligt bekräftad enligt bm. Jag har babycenter och "health and parenting pregnancy" en rosa app med ett foster på. Amerikansk.
Sen även babygruppen men bara för statistiken :P
Sök på "pregnancy +" och andra som kommer upp. Om det var den amerikanska du menar. Vet inte hur det är om den bara är för iPhone eller inte faktiskt! :/
Ja 1177 är bäst egentligen men jag vill ha "skoj" appar med info varje dag också. Men tar inte infon där lika seriöst :)
Nä det är bara ett fosters ansikte på rosa bakgrund. Som om någon höll en lampa mot magen och man ser innifrån :P
Verkar inte finnas då! :P
Tycker också jag känner så, låter inget efter heller så torde inte vara tarmar och inte så långt ner heller! Mys!
Men oddsen? Har i stor blåsten här hemma (vågar inte ut) trånat efter korv och potatismos med rostad lök och ketchup! Och nån lägger sent fredagkväll ut en bild på detta?? Vafan! Give me a break!!
Har våra bästa vänner påväg från Sthlm sen 16, varit massa köer som försenat dom men de skulle svänga in på en mack och kolla om det fanns åt mig dock! De ska vara här i helgen. :)
Och vi gifte oss i januari! Många som gifte sig i år här hör jag! :)
Dagen går fort..
Usch! Känner med dig blåbärssaft! Ta hand om er nu. Vet att det kommer kännas bättre med tiden, även om det känns hopplöst mörkt när det händer! Kramar
Natan: jag har fått ilningar!