Inlägg från: AlexandraViberg |Visa alla inlägg
  • AlexandraViberg

Har ont i huvudet nästan varje dag. Typ en gång i veckan utvecklas det till att jag kräks upp hela magen.. Någon som vet om det finns något starkare som är OK att ta? Måste verkligen prata med bm om detta.. Kan fan inte leva såhär längre!

• AlexandraViberg

Tack för tips! Har en zonterapeut som hjälpte mig under barnlösheten. Det är ju akupunktur fast i foten kan man säga. Har inte hjälpt när han tryckt på blodomloppet och känns otryggt att börja trycka på punkterna för hormoner.. Tänk om han dödar dom helt liksom :P

Mamma sa spik matta men det hatar jag! Har inget emot tabletter om läkare ger ok på dom!

• AlexandraViberg

Halva inlägget försvann..

Han har behandlat sin ex fru fyra gånger vid hennes fyra grav och alla barn mår bra. Sen så trycker man på tårna på blodomloppet och livmoder osv är bak på hälen. Litar på att han inte råkar trycka på hälen :P

Men det var en gång nu och det hjälpte inte så lär inte hända igen ändå!
    Men tack för upplysningen :)

• AlexandraViberg

Jag går ner :(
    Gick ner 3, sen häromdagen. Var jag så glad att jag gått upp 1 igen till 57. Imorse var jag nere på 55.8.. Inte varit så långt ner på år och dar!! Blir så less! Vill gå upp 10 kg, nu har de 10 blivit 14 eftersom jag gått ner 4 kg hittills :(

Gick upp 6 med dottern och då gick jag aldrig ner i början.. 14 är ju mer eller mindre omöjligt därför.

• AlexandraViberg

Har två sådana "kan inte tro det" grav historier. Ena värre än andra.. En var i v.22, fick plus och åkte för att datera inför abort! Icke sa nicke! Sen födde hon över en månad tidigt så hon hann inte veta länge..

Andra är värre. En kompis som åkte in för magsmärtor, tyckte tarmarna vände sig lite väl mycket! Pabang! Gravid v.38!! Hon skulle snittas pga rädsla efter en sen abort där hon fick föda ut barnet.. Nä, hon födde dagen innan ks. Så hon hann inte ens veta i en vecka! Singel och bodde ensam i en stad långt hemifrån. Hann bara flytta hem snabbt sen var hon mamma. Hon som aldrig ville ha barn!

Jag som kämpat för att bli gravid har sååååå svårt att förstå det där! Ok båda var stora i sig så de såg inte gravida ut men de måste ju varit helt symptom fria!! Skönt! :)
    Båda är bra mammor nu trots kort förberedelse!

• AlexandraViberg

Har en kompis som faktiskt förträngde graviditeten! Födde också väldigt plötsligt utan att någon visste något. Hon säger att hon visste såklart men förträngde det. Har så svårt att tro att man inte vet alls! Men tydligen händer det med!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~