~* Juni Bebisar 2013 *~
Kicklina: j det har varit en lång väg minst sagt. Ja längtan efter adoption kommer alltid finnas kvar
Kicklina: j det har varit en lång väg minst sagt. Ja längtan efter adoption kommer alltid finnas kvar
Kicklina: hoppsan!
såg ni inte att det var ett liter hål då?
Jo hon ska det men med sin dotter tog det två veckor efter försenad mens innan testet visade plus. Så hon har lite väntan kvar.
Kicklina: hmm vetisjutton om ni kan skylla på kondomen då ha ha. Låter lite mer som den mänskliga faktorn i mina öron
Therese: jag tvättar ALLT direkt efter det är inköpt och med enbart neutral tvätt och skölj.
Zora: kroppen är en märklig manick. Den kan bete sug helt annorlunda plötsligt.
Se på mig! Fick efter åtta års försök med Ivf å äggdonationer veta att det aldrig skulle bli ett barn i min mage. Jag var steril. Men så en dag, mot alla odds blev jag gravid! Ingen fattar hur det var möjligt mina ägg är ju usla! En chans på miljonen var det. Men trots det blev jag gravid!
Så det kan ju troligt vara så att din ägglossning bestämde sig för att komma tidigare utan förvarning
kroppen är mycket svår att förutspå
Eftersom vi pratade lite om säkra perioder å så blev jag lite nyfiken på hur det gick till när ni blev gravida. Var det ett "ooops! Hur gick detta till? " hade ni p medel?
Var det ett väl planerat barn? Eller mer vi tar det som det kommer?
Får vår del var det både hoppsan vad hände och planerat på sätt å vis. Vi hade ju bara kort tid till barnbesked ftån Ryssland och hade gett upp tanken på att bli gravid helt.
Plötsligt hände det bara
Kicklina: är inte det mest troligt att din ägglossning skett 2-3 dagar tidigare än vanligt?
Kicklina: he he. Men så fantastiskt att det blev så
Går snart in i v29 och har börjat bli så gräsligt trött igen. Är det normalt nu?
Orkar knappt göra något alls. Känns som i första trimestern
Solrosen: äter järn varje dag och har gjort ett tag. Det låg bra för en vecka sedan