~* Juni Bebisar 2013 *~
Happy mom: är inte det tidigt i så fall??
Happy mom: är inte det tidigt i så fall??
Kicklina: tack för all info. Känns tryggt att ha dig här
men gillar inte att min kropp bestämmer över mig! Har svårt att röra mig och tycker bättre om mitt smala vältränade jag
Aha är det därför mitt underliv känns helt galet. Ser ju inte hur det ser ut
har en bula ivägen ha ha. Får fråga mannen.
Happymom: ha ha ha ååå vad jag känner igen mig. Fast jag hade väckt honom, skällt ut honom å kastat ut honom på soffan. Du va ju snäll
Hur reagerade han i morse?
Happymom: jag har åxå börjat med listor men har stött på några problem där med.
1, han tycker han har gjord drt fast det bara är halv färdigt. 2, han blir irriterad över listan och låter bli att göra det för att visa en poäng.
Resultat: frugan blir ordentligt irriterad och slutar med att jag gör allt själv
Madelene : Ush ja sånna dagar har vi nog alla. Men du det är faktiskt ok att det inte är perfekt alltid. Jag är perfektionist och har så himla svårt om allt inte är i ordning. Men jag har insett nu att jag helt enkelt inte orkar! Jag har ont, är tung och trött. Klarar inte stor handla längre tex så numera beställer har hem alla matvaror ftån nätet! Jag klarar det inte annars. Man får hitta små genvägar och knep för att klara vardagen
Mappymom: men jösses vad smart du är! Klart man ska göra så. Att göra lista till oss båda
testas redan till helgen
Monika: vet du inte att det är förbjudet att lägga upp bilder när man är så oförskämt snygg å smal? Det borde stå nånstans här i forum reglerna
Monika: om sjukt snygg är en vaggande valross, ja då kvalar jag in
Har gått upp 13 kg, var mycket vältränad innan. Nu är jag svullen å vätskefylld. Grrrr en riktig hot mama ha ha ha
Monika: ja det skiljer sig nog mycket mellan olika graviditeter
Försökte klippa tånaglarna precis! Jo men visst! Fanns inte en chans att jag nådde ner. Det fick mannen göra
Idag fick jag inse att nu kan vigselringarna inte sitta på fingern längre. Drt har börjat göra ont
Så nu får dom hänga i en kedja runt halsen