Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Sagolina: började städa kl 9 i morse och har ungefär hälften kvar. Har tvättat överdragen till sofforna men ger mig inte ens på att sätta på dom igen, det får mannen göra när han kommer hem. Det jag fasar för är att jag måste handla nu... AJ!!! Det är det värsta utav allt! Del mål sätter jag åxå, annars är det en lögn att orka igenom det
    Tror jag köper något sött bebis plagg dom belöning

• MissMe83

Sagolina: låter som en toppen belöning.
    Nu har jag kommit hem från affären, slängt mig i soffan å glor på nätet efter söta bebis grejer och umgås med min sparkande bebis i magen . Kl 15 sätter jag igång med badrums städ. Du är också igång med sortering ser jag det är mitt fredags projekt att ta tag i mitt städ skåp.

• MissMe83

Ååååh vad ooooont jag har nu!!! Har inte fått städat badrummen ännu och ändå har jag städat precis hela dagen. Aj aj aj

• MissMe83

Oreos: om jag hade kunnat slappna av bland damråttorna, först måste dom bort å maten lagas. SEN kan jag ta ett bad

• MissMe83

NU är jag klar!! Äntligen! Maten står på spisen och nu ska bara mannen komma hem. 8 timmar städning och rensning blev det idag

• MissMe83

Wow vad häftigt det var att se honom idag! Han är så himla fin! Pappas klot runda huvud, min uppnäsa men boxar näsa! Hmm var har den kommit ifrån? Skumt.
    Men såååå fin!

• MissMe83

Solrosen: han låg hyfsat still, pillade med händerna mycket i ansiktet så vi fick vara tålmodiga näsan såg jätte konstig ut. Hoppas verkligen den rättar till sig ha ha

• MissMe83

Aries: lyssna på din kropp är mitt råd! Du måste tänka på dig och din bebis! Du ska ju orka vara mamma sen

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~