~* Juni Bebisar 2013 *~
Sofie och Laura: då skickar vi frågan vidare till kicklina.
Kicklina!: varför är vi så trötta igen?
Sofie och Laura: då skickar vi frågan vidare till kicklina.
Kicklina!: varför är vi så trötta igen?
Kicklina: tackar
i v 20 mådde jag tipp topp å sprutade energi! Nu är jag så slut vid lunch att jag vill sova. Men skönt å höra att man e normal
Jag börjar tro att plutt har en väckarklocka i magen. Helt galet. Jag vet vad klockan är bara genom hans mönster. Nu.började han kicka å vist var klockan 21.30
Har ni också bebisar med väckarklockor i magen?
Allvarligt! Käka frukost för 2 timmar sedan å nu är jag totalt vrål hungrig igen! Detta är inte sant! Man kan inte äta på detta sättet utan att bli straffad med massa fett. Varför är jag hungrig konstant?
Skönt att det inte bara är jag som är ett botten löst hål.
Jag har ju redan gått upp 13 kg och vill absolut inte gå upp mer! Var väldigt smal när jag blev gravid och har mycket svårt att förlika mig med min kropp nu. Inte magen, den är fin! Men allt annat! Uörk!
Therese: känner igen det. Igår kväll kändes det som jag skulle kvävas
Zora: än har jag inte kännt nån hicka. Väntar fortfarande på det
Nu är jag riktigt sur på min kropp. Åt lunch vid 12 å gissa vem som e så hungrig så hon nästan kreverar? Jag äter oss ur huset!!
Kicklina: skönt att höra! Tror min mål vikt är 35+ i så fall ha ha. Har gått upp 13 kg ca hittils
Äter inte speciellt onyttigt. Kan det ha å göra med att mitt BMI låg på 19 när jag blev gravid? Att kroppen suger åt sig extra menar jag
Någon mer än jag som har en konstig känsla innuti snippan? Som ett tryck lixom . Gör inte ont men är väldigt obehagligt och irriterande. Vad beror det på??
Hea: ha ha ja det va ju en väldans tur