Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Natan: vet precis vad du menar!
    Fick höra det senast idag att njut nu för sen blir det inte mycket av det. Men det är ju därför jag e gravid! För att få min bebis! Det är då jag kommer njuta. Att va gravid e skit jobbigt

• MissMe83

Någon mer än jag som har ett humör från helvetet? Det är riktigt jobbigt. Å värst e det mot min man! Är så irriterad på honom att jag inte vet var jag ska ta vägen. Kvittar vad han gör å säger! Jag e bara så sur!
    Ush avskyr mig själv sån här

• MissMe83

V 31 idag! Aaaaah det går fort. Min man har börjat tjata om bb väskan. Hi hi han har börjat bli nervös tror jag

• MissMe83

Sonaten: har inga knep tyvärr. Tidigare när jag hade PMS gick jag på ett tufft träningspass. Nu får jag ju inte träna så det e svårt.
    Jag går undan och kan jag inte det så får jag 99% ett utbrott

• MissMe83

Sofie och Laura: min man tjatar på mig redan att vi ska packa bb väskan ha ha! Han har börjat bli lite nervös tror jag
    Jag har sagt till honom att han gärna får planera vad som ska med. Det gör han nu, skriver listor på datorn. Ha ha
    Men i v 34, 35 tror jag vi packar den

Vill någon hjälpa mig med namn. Vi står fortfarande och stampar! Min man tycker Anton och jag tycker Sam. Men vi har inget vi kan enas om
    Ett hyfsat kort namn. Vi har ett jätte långt efternamn

• MissMe83

Nhpo: man kan ju få falslarm också . Och då kommer han ju vara borta utan att det blir bebis. Tror arbetsgivare ser mellan fingrarna på det. Eller så ger dom en sjukdag eller liknande. I vilket fall vet ju folk hur det funkar med fl likaså försäkringskassan. Det kan gå undan och det kan dra ut på tiden. Inte snällt att de tio dagarna tickar när ingen bebis kommit

• MissMe83

Kicklina: är det fungerade i övrigt detta ruckel?? Annars hade ni kunnat bo i en husvagn undertiden som ni fixar till det
    Billigt att hyra och funkar utmärkt på sommaren. Man ska följa sina drömmar

• MissMe83

Kicklina: då hade jag hyrt en husvagn och ställt på tomten. Planerar bi att renovera söker bygga helt nytt?

Sigge tyckte jag va bäst :/)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~