Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kicklina: om det är i så dåligt skick hade jag byggt nytt. Känns säkrare lixom

• MissMe83

Är så trött så jag känner mig fullständigt bedövad! Somnar vid ett på nätterna å sen ränner jag på toa å vänder mig en gång i timmen. Ändå vaknar jag vid 7 varje morgon och kan omöjligt somna igen. Är så trött!!! Gnäääääääll!!

• MissMe83

Kicklina: kvittar hur trött jag är å hur lite jag sovit jag kan aldrig somna på dagen helt omöjligt är det. Vet inte varför det är så men jobbigt är det

• MissMe83

Cindy: det har jag åxå. Trot inte det är någon fara. Flytningarna ändrar utseende under hela grav. Det har mina gjort i alla fall

• MissMe83

Varit hos barnmorskan idag. Det gick sådär!

Har haft enormt mycket sammandragningar de sista två veckorna och även idag. Hon kom inte åt att känna på bebis för magen va hård hela tiden. Den blir hård även i vila alltså och sammandragningarna har börjat göra ont.
    Bebis låg långt ner i bäckenet men har inte fixerat sig ännu.
    Däremot tyckte bm att det verkade som att han är lite ivrig att komma ut. Så den närmsta veckan är det bara vila som gäller. Från v 33 är det ok å komma sa hon.
    Mitt blodtryck har börjar gå upp och jag samlar mängder med vätska. Så vi får se hur länge han vill stanna där inne.

• MissMe83

Kicklina: så din erfarenhet utefter mina bekymmer säger åxå det?
    Min kropp jobbar på högvarv och magen är konstant hård. Vaknar på natten av sammandragningar. Är det vanligt att man föder tidigare om man har mycket sånt ?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~