Inlägg från: MissMe83 |Visa alla inlägg
  • MissMe83

~* Juni Bebisar 2013 *~

Kicklina: igår låg trycket på 150/90 så inte jätte högt men på väg upp.
    Denna natt har varit hemsk. Onda sammandragningar hela natten. Sovit två timmar! Alvedon hjälpte dom två timmarna jag sov. Ingaproteiner i urinen.
    Är i v 31+0 i morgon. Stämmer det att om ytterligare en vecka kan han komma utan att det är någon fara?
    Du skriver att han behöver komma, sätter dom igång mig eller att han kommer av sig själv??

• MissMe83

Sagolina: tycker det är märkligt att folk anser sig ha rätt att säga massa knepiga saker till en gravid. Varför vill man säga saker som oroar? Så många som vill berätta om sina fruktansvärda förlossningar tex. Varför? Varför anser dom att det är nödvändigt att berätta sin skräck historia för mig som snart ska föda?
    Är inte speciellt intresserad av analyser av mitt höft parti och min mages storlek heller.
    Mycket märkligt beteende

• MissMe83

Sagolina: håller helt med. Jag har kommenterat andras magar när dom har varit gravida men då har kommentaren varit vilken fin mage, punkt! Något annat behövs inte. Storleken skulle jag aldrig få för mig att kommentera. Man vet ju inte om något faktiskt är fel och kvinnan är orolig. Totalt onödigt att spä på något.
    Samma som att kladda på ens mage, varför? Låt min mage va!!

• MissMe83

Etangen: oh jösses jag hade total flippat! Min mamma är väldigt glad för att klappa mage, helt ok det är min mamma MEN kan bli för mycket och inland får jag säga ifrån. Gillar inte att min man petar hela tiden heller. Har alltid varit mån om mitt space och väldigt ofysisk av mig. Bli knappast mer fysiskt för att jag har en bebis i magen

• MissMe83

Kicklina: underbart! Vila upp dig och njut av våren nu.

Mina sammandragningar fortsätter börjar bli trött! Helt utmattad. Jätte jobbigt att knappt få sova och sen ha det hela dagarna oxå

• MissMe83

Ha ha vad är det med gravida å skumgummi? Har hört jätte många gravida som har den cravingen

• MissMe83

Premismamma: vilken vecka är du i? Va det bara blod eller slem åxå? Slemproppen kan ju gå flera veckor innan det sätter igång

• MissMe83

Varit på TUL idag. Bebis vägde 2060 och beräknas väga 3500 vid födsel. Allt såg bra ut förutom vätska på ena njuren. Det ska kollas upp ytterligare. Dom sa att vi inte skulle oroa oss! Öh ja det e ju lätt! Tack och lov var det bara på den ena.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~