~* Juni Bebisar 2013 *~
Happymom: tack! Känns lite bättre när man blir tyckt synd om
Jo får nog göra det när vårdcentralen öppnar. Jobbigt när det inte biter på en
Happymom: tack! Känns lite bättre när man blir tyckt synd om
Jo får nog göra det när vårdcentralen öppnar. Jobbigt när det inte biter på en
Solroseb: nej har inte testat det. Får köpa det och se. Verkar som mitt illamående har med halsbrännan att göra
Madelene: japp mega trött! Totalt utmattad.
V 30 idag!! Ååååh det går fort nu. Börjar bli nervös
Är det bara jag som inte har börjat läcka mjölk än? Kommer bara nån enstaka droppe om jag trycker på bröstet. Är det normalt? Betyder det att jag kan få svårt att få igång amningen?
Så man ska inte börja någon vecka innan bf att försöka få igång det? Det sköter sig själv då?
Therese: Ush ja nu börjar bebisarna bli starka. Min kille lyckades hitta min mjälte eller vad det var och använde den som boxboll. Tappade luften totalt AJ!!
Happymom: det pendlar kraftigt! Har mått jätte illa i vågor idag. Halsbrännan har hållit sig lite lugnare idag. Men illamåendet är tufft.
Therese: ja verkligen tur att dom inte gör det! Vissa dagar är värre, känns som jag är full av blåmärken på insidan.
Min mage har växt som tusan de senaste tre dagarna. I torsdags hade jag lite navel kvar. Idag är den borta !!!
Therese: åh vad skönt att skrutten mår bra! Härligt att dom är så noga. Då hoppas vi han börjar stöka runt snart så du slipper åka tillbaka
Therese: hur har natten och morgonen varit? Har skrutten rört sig??
Therese: underbart! Dä är han extra utvilad att dansa runt där inne ordentligt nu