~* Juni Bebisar 2013 *~
För övrigt, är det någon som har erfarenhet av babynest?. Funderar på att införskaffa en denna gång. Tidigare haft liften till vagnen i sängen mellan oss till en början men ett babynest verkar ju vara mycket smidigare...
För övrigt, är det någon som har erfarenhet av babynest?. Funderar på att införskaffa en denna gång. Tidigare haft liften till vagnen i sängen mellan oss till en början men ett babynest verkar ju vara mycket smidigare...
Berättade för familj i v. 13 och för vännerna vi träffade allt eftersom. På facebook brukar vi inte outa överhuvudtaget, förutom då bebin kommit...det kanske är tråkigt...
Mina symtom är fortfarande det samma som från första start. Illamående, kräkningar, ömma bröst, tjoho!
Hej hopp!
Jobbigt för alla er med foglossning!!! Hoppas att ni hittar massa smarta knep så att det hålls på en rimlig nivå!
Natan: Även jag är ständigt illamående, fortfarande...tröttsamt!
Här började dagen med att jag ramlade nerför trappan - inte så trevligt!
Sen köpte jag en barnvagn - mycket trevligt! Det blev en Urban Jungle duo. Fyndade på blocket en kanonfin! Känner inte för att köpa en helt ny dubbelvagn eftersom den bara kommer användas under en begränsad period. Så denna blir perfekt! Kommer att ha kvar min Bugga också för att kombinera.
Hej Premismamma!
Oj, HELLP, obehagligt! Ja, vilken tur att du redan var på plats! Har du haft havandeskapsförgiftning med de andra också eller hade du ny partner??
Joino: Grattis till fint RUL!! *Längtar*
Madelen: Ja, du, det låter som foglossning tycker jag! Kan ju komma tidigare för varje barn tyvärr...
Min livmoderrackare går 2 cm nedom navelplan, men om jag har fylld urinblåsa går den jäms med navelplan.
Finfina namn ni alla har tycker jag!
Jag har en Alma och en Ebbe hemma och till 85% säkerhet är den en gosse i magen och då blir det Vide...dyker det dock upp en tjej blir det Greta eller Elsie.
Är nu i v 18 och har gått upp 4 kg, känner mig dock som minst 10 kg fetare...har haft en rejäl förkylning och inte kunnat träna som jag vill och promenader är så ruggans segt
Lycka till Carolin och Acantha på gynakuten! Hoppas att allt är bra med era små liv!
Imorgon bär det av för oss till Branäs och skidåkning! Hurra!
Barnmorskorna Norge (Jordmödrerne) kan jag verkligen rekommendera. Både 1:a och 2:a säsongen. Helt fantastisk tycker jag! Tror att det är bra att vara lite påläst innan sin förlossning. Inget överdrivet men lite lagom...men att heller inte missa att läsa på om tiden efter. Tycker att jag får kommentarer från mammor på BB varje gång jag jobbar att förlossningen var de förberedda på men det här efter hade de ingen koll på alls.
Tycker också att pattarna är härliga under graviditeten. Samtidigt som jag får panik när de bara sväller och blir som meloner...då töjs ju allt ut och det blir ännu värre efteråt
Fick inga bristningar på magen under mina tidigare graviditeter. Däremot på brösten har jag fått bristningar, de växer nog till 4 x storleken...suck...
Har också gjort kinesiska kalendern och massa andra test som sa flicka till min lille gosse i magen
Han kanske är ruskigt feminin...
Hej! Och här är man i fjällen och njuter av snö, -16 och sol! Har dock blivit dunderförkyld jag med och ögoninflammation. Dotter kräktes första kvällen och vi var beredda att åka hem, delar hus med vänner men så blev det inget spy mer, halleluja!
Madelen, har slutat att köra Alvedon/panodil på kidsen när de Hr feber, tycker det inte hjälper. kör bara Ipren. Kanon! Nu ska det ut och hårdtränas med dottern i backen, sista skiddagen idag!