• Anonym (nyfiken)

Vad tycker ni om Agnetha Fältskogs berömda rumpa?

Nu är jag inte säker på att detta är rätt forumdel, men eftersom det handlar om en rumpa och hur män och kvinnors syn skiljer sig valde jag den. Ursäkta om jag valde fel del.

Agnetha Fältskog vet väl alla vem det är? Hon i ABBA med den berömda rumpan som på sin tid blev omskriven som världens snyggaste. Det jag skulle vilja veta nu är hur folk här uppfattar hennes 70-talsrumpa idag med alla förändrade ideal och förändrade syn på kvinnokroppen. Har dessutom gjort så att män och kvinnor får varsin grupp med alternativ så att vi ser hur synen skiljer sig mellan könen.

Var hennes rumpa så tight och vältränad som alla tyckte DÅ, eller har den uppfattningen ändrats något över tid? Så här såg den världsberömda rumpan ut på 70-talet:

oi49.tinypic.com/2lbjf9t.jpg

Det kan tyckas oförskämt att lägga ut bilder på hennes bakdel så här, men då ska man komma ihåg att hon inte var sen att klä den i tighta trikåer och vifta med rumpan mot publiken så fort Frida var lead singer. ABBA gjorde en stor grej av hennes rumpa, helt klart.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Agnetha Fältskogs berömda rumpa?
  • Anonym

Jag tycker alternativen är konstiga, så jag valde att inte kryssa för något alternativ. Rumpan är fin, men kunde kanske varit aningen bredare. Om den är tränad eller otränad bryr jag mig inte om. Den behöver i alla fall inte mer träning.

• Ermenegildo

Jag har svårt att tro att man fokuserade på att den var vältränad då. Däremot tyckte man säkert att den var fin. Och den är betydligt mer inbjudande än Björn o Bennys rumpor, enligt min mening.

It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-10-14 09:53:13 följande:
    Jag tycker alternativen är konstiga, så jag valde att inte kryssa för något alternativ. Rumpan är fin, men kunde kanske varit aningen bredare. Om den är tränad eller otränad bryr jag mig inte om. Den behöver i alla fall inte mer träning.
    Konstiga? Tycker du den ser tight, mjuk eller slapp ut? Det är vad alternativen går ut på.
  • Anonym

Mjuk och fin, säger jag. Därför valde jag inget alternativ. "Mjuk och otränad" låter negativt. Jag tycker endast den ser mysig ut.

• Anonym (nyfiken)
    Anonym skrev 2012-10-14 10:02:55 följande:
    Mjuk och fin, säger jag. Därför valde jag inget alternativ. "Mjuk och otränad" låter negativt. Jag tycker endast den ser mysig ut.
    Men om en rumpa är mjuk så är den ju otränad. Du får inte en mjuk rumpa av att köra knäböj liksom.
  • Anna Paulita

Jag tycker den var snygg kort och gott!! Snygga proportioner mellan midja och höfter också.

• logg81

Med tanke på hur modet var då tycker jag det ser ut som om hon har världens största bakdel...

I övrigt bryr jag mej inte om andras bakdelar...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Anonym (nyfiken)
    logg81 skrev 2012-10-14 10:06:24 följande:
    Med tanke på hur modet var då tycker jag det ser ut som om hon har världens största bakdel...
    Hur menar du?
  • Anonym (nyfiken)
    Anna Paulita skrev 2012-10-14 10:05:51 följande:
    Jag tycker den var snygg kort och gott!! Snygga proportioner mellan midja och höfter också.
    Ja, hon hade ingen dålig kropp om man säger så.
Svar på tråden Vad tycker ni om Agnetha Fältskogs berömda rumpa?