• Pyret201302

BF vinter 2013 Linköping?

Hej!

Det finns massa trådar för oss som väntar en liten, eller flera Glad, i början av 2013 men är det några av er som bor i Linköpingstrakten? Jag är ny i stan så det vore både roligt och skönt att diskutera praktiska saker och annat med någon som går igenom samma sak här i närheten. 
    (Vårt pyre är beräknat till 9 feb. 2013.)

Kram på er    

• Svar på tråden BF vinter 2013 Linköping?
  • Noomi81
    Eweliina Ja, gör det! Jag skickade iväg ett mail till dem igår med mina uppgifter, men har inte fått svar ännu.
    Louwa De har inte tagit bort föräldragrupperna, men jag tror det bara är två gånger nu (iaf på KH). Sen erbjuds man även att gå på två föreläsningar uppe på US. 
  • Louwa
    Eweliina skrev 2012-10-19 09:45:06 följande:
    Louwa: Vilken härlig blogg du har!

Tack :)
    Noomi81 skrev 2012-10-19 10:18:07 följande:
    Eweliina Ja, gör det! Jag skickade iväg ett mail till dem igår med mina uppgifter, men har inte fått svar ännu.
    Louwa De har inte tagit bort föräldragrupperna, men jag tror det bara är två gånger nu (iaf på KH). Sen erbjuds man även att gå på två föreläsningar uppe på US. 

Aha okej :) Är det dom där "Att föda"-föreläsningarna?

Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • Noomi81

Kopierar från hemsidan:

Förlossningens storföreläsning "Att föda" - en föreläsning om förlossning och smärtlindring, 1x2 timmar BB storföreläsning "Ett barn är fött" - en föreläsning om amning, BB och den första tiden efter förlossningen, 
    1x2 timmar  
  • Pyret201302

Louwa: Tack, ska kolla efter förlossningsfilmen! Är rädd att jag får se den själv dock :S Fler som har det problemet? Jag försöker vänja min kära sambo lite, han är blodgivare så den biten fixar han men vill inte "se" som förberedelse.

Nu är "vi" förresten hyfsad nybadade och vattenjympade, sååå skönt! Bikini-bh´n höll som tur var även den här gången ;)  

• Louwa
    Pyret201302 skrev 2012-10-19 11:17:06 följande:
    Louwa: Tack, ska kolla efter förlossningsfilmen! Är rädd att jag får se den själv dock :S Fler som har det problemet? Jag försöker vänja min kära sambo lite, han är blodgivare så den biten fixar han men vill inte "se" som förberedelse.

Nu är "vi" förresten hyfsad nybadade och vattenjympade, sååå skönt! Bikini-bh´n höll som tur var även den här gången ;)  

Den är inte läskig på något sätt, bara informativ .)
    Kanske blir lättare för honom när ni kommer närmare.
    Nja, min sambo tycker mest att jag tjatar lite för mycket om allting "Det är ju lång tid kvar! Det löser sig!" Brukar jg få höra^^
  • Noomi81
    Louwa skrev 2012-10-19 11:34:53 följande:

Den är inte läskig på något sätt, bara informativ .)
    Kanske blir lättare för honom när ni kommer närmare.
    Nja, min sambo tycker mest att jag tjatar lite för mycket om allting "Det är ju lång tid kvar! Det löser sig!" Brukar jg få höra^^
    Jag har en förmåga att snöa in på saker, just nu allt som har med humlan i magen att göra (surprise). Men mannen har vant sig vid mina obsessions och nu när det handlar om hans bebis (och inte som tidigare ekologiskt smink, amstaffar eller loppisar ) tycker han bara det är roligt.
  • Noomi81

Louwa - Om(!) man vill göra 3d-ul hos Selbing, vad är det man ska be om att få boka då? Tillväxtkontroll + 3D?

• Louwa
    Noomi81 skrev 2012-10-19 12:27:13 följande:
    Louwa - Om(!) man vill göra 3d-ul hos Selbing, vad är det man ska be om att få boka då? Tillväxtkontroll + 3D?

Precis! Det är jätteenkelt att boka. Man fyller bara i sina uppgifter på datorn och sen får man upp ett schema med lediga tider där man väljer en :)
    Sugen? ;P 
  • Noomi81
    Louwa skrev 2012-10-19 12:31:41 följande:

Precis! Det är jätteenkelt att boka. Man fyller bara i sina uppgifter på datorn och sen får man upp ett schema med lediga tider där man väljer en :)
    Sugen? ;P 
    Ja!  
  • Louwa
    Noomi81 skrev 2012-10-19 12:33:04 följande:
    Ja!  

Jag tyckte lätt det var värt det (och då gjorde vi ändå alldeles för tidigt för att det skulle bli sådär superbra bilder). Du får bearbeta sambon ;)
Svar på tråden BF vinter 2013 Linköping?