• Pyret201302

BF vinter 2013 Linköping?

Hej!

Det finns massa trådar för oss som väntar en liten, eller flera Glad, i början av 2013 men är det några av er som bor i Linköpingstrakten? Jag är ny i stan så det vore både roligt och skönt att diskutera praktiska saker och annat med någon som går igenom samma sak här i närheten. 
    (Vårt pyre är beräknat till 9 feb. 2013.)

Kram på er    

• Svar på tråden BF vinter 2013 Linköping?
  • Noomi81
    Louwa skrev 2012-10-19 12:36:28 följande:

Jag tyckte lätt det var värt det (och då gjorde vi ändå alldeles för tidigt för att det skulle bli sådär superbra bilder). Du får bearbeta sambon ;)
    Ja, jag sa vad det kostade igår, och han drog i alla fall inte återigen upp hur läskiga bilderna ser ut.
    Såg att man skulle göra mellan vecka 20-28, när var ni där? 
  • Louwa
    Noomi81 skrev 2012-10-19 12:38:13 följande:
    Ja, jag sa vad det kostade igår, och han drog i alla fall inte återigen upp hur läskiga bilderna ser ut.
    Såg att man skulle göra mellan vecka 20-28, när var ni där? 

Haha, ett steg i rätt riktning.
    Vi gjorde i v. 21, tillväxt i 3d rekommenderas mellan v. 24 och 30 för att få bäst bilder. Tidigare än så kan bebisen se lite konstig ut då den inte lagt på sig lika mycket hull.
    Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • Noomi81
    Louwa skrev 2012-10-19 12:42:08 följande:

Haha, ett steg i rätt riktning.
    Vi gjorde i v. 21, tillväxt i 3d rekommenderas mellan v. 24 och 30 för att få bäst bilder. Tidigare än så kan bebisen se lite konstig ut då den inte lagt på sig lika mycket hull.
    Då får vi se då.
    Nu ska jag ner på stan och shoppa kofta.
  • Noomi81

Hur funkar det med vattengympan hos Friskvårdspoolen, är det sånt pass tryck att man måste vara där i god tid innan?

• Pyret201302

Noomi: nej de tar emot max 22 deltagare per gång, jag var i poolen 10 min innan passet började i fredags och då var bara några till i. Har inhandlat ny "bikini" idag eller sport-bh och bikinitrosor Stadium outlet, så behöver jag inte oroa mig var mins 'tvillingar' hålls nästa gång det är vattenjympa ;)

• Noomi81
    Pyret201302 skrev 2012-10-20 20:10:06 följande:
    Noomi: nej de tar emot max 22 deltagare per gång, jag var i poolen 10 min innan passet började i fredags och då var bara några till i. Har inhandlat ny "bikini" idag eller sport-bh och bikinitrosor Stadium outlet, så behöver jag inte oroa mig var mins 'tvillingar' hålls nästa gång det är vattenjympa ;)
    Bra att veta, tack. Får åka förbi outleten en sväng idag också.
    Nu är jag uppskriven på kölistan för yoga på tisdagar hos Freja också.  
  • Louwa
    Noomi81 skrev 2012-10-21 08:13:41 följande:
    Bra att veta, tack. Får åka förbi outleten en sväng idag också.

Nu är jag uppskriven på kölistan för yoga på tisdagar hos Freja också.  

Då kanske vi ses där .) Jag ska också börja på tisdagar
    Liam 100212 ♥ Elliot 110525 ♥ Lillasyster bf 130110 ♥ louise.brickarp.se
  • Noomi81
    Louwa skrev 2012-10-21 10:29:19 följande:

Då kanske vi ses där .) Jag ska också börja på tisdagar
    Vad kul! Jag fick ingen hint om hur lång tid det kunde ta, så vi får väl se när jag dyker upp.
  • nyistan4

Hej!

Hoppas få hoppa in i den här tråden! :)
    Väntar första barnet i mitten på januari och ska flytta till Linköping efter årsskiftet. Har familj och några vänner i stan men skulle gärna lära känna blivande mammor också :) Vi letade febrilt efter lägenhet men pga bostadsbristen så får det bli Skäggetorp nu i början, även om det ryktas att området inte är det bästa. Någon som bor där och kan berätta lite om hur det är på riktigt (inte bara rykten). Är Sörgårdsgatan ok?
    Vilken bcv ska man välja i Linköping tro?  Den i närområdet eller någon annan? Man får väl välja?

• Noomi81
    nyistan4 skrev 2012-11-25 21:22:56 följande:
    Hej!

Hoppas få hoppa in i den här tråden! :)
    Väntar första barnet i mitten på januari och ska flytta till Linköping efter årsskiftet. Har familj och några vänner i stan men skulle gärna lära känna blivande mammor också :) Vi letade febrilt efter lägenhet men pga bostadsbristen så får det bli Skäggetorp nu i början, även om det ryktas att området inte är det bästa. Någon som bor där och kan berätta lite om hur det är på riktigt (inte bara rykten). Är Sörgårdsgatan ok?
    Vilken bcv ska man välja i Linköping tro?  Den i närområdet eller någon annan? Man får väl välja?

Hejsan och välkommen till tråden och stan.
    Jag har aldrig bott i Skäggetorp, men däremot gick jag på högstadiet där och handlar där flera gånger i veckan eftersom det är närmsta större matbutiken. Klart att det händer en del skit där, men jag har aldrig upplevt något och de flesta är jättetrevliga och artiga.
Svar på tråden BF vinter 2013 Linköping?