• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • lilja1111

Jag var 21 när jag fick min första och jag har bara sett de som en fördel, inget konstigt.

Är någon annan som har brist på aptit? Inte just på grund av illamående utan mer bara ingen lust till mat. Framför allt frukost är inte gott..

• biglady

Nu har jag fått tid för inskrivning/hälsosamtal/cellprovtagning, redan 30/11 :)

Väntar äntligen på tvån :) Fler som har barn som säger att dom "vill vara ensam" ???  

• Toja

Jag har fått sånna konstiga reaktioner från några nära. 3 stycken kände för att fråga om jag skulle behålla det "eftersom jag är så ung" . Jag har alltid velat vara en ung mamma och alltid egentligen velat ha unga föräldrar då min mamma precis fyllt 59 o min pappa fyller 70 i december, så han var 50 när jag föddes. Han hade en stroke för ca 7,8 år sen och jag vill bara att mina föräldrar ska få ett barnbarn !

• Rebban

Lilja111: jag har inte någon aptit på morgonen heller. Men har börjat göra gröt som jag tvingar i mig för att få någon form av näring på morgonen. Lyxade till det med färska blåbär igår också men fick tvinga mig i de också.
    Senare på dagen är jag dock ashungrig och min mage sväller upp som en balong. Känns sådär att man ser ut som man är i 5 mån varje kväll...(tänkte srkiva något om att det är lyxproblem om man i slutet får en bejbis men det är kanske underförstått.)

• Fåret Shaun

Jag dricker, fixar inte att äta. Filmjölk, mjölk, och annat. Tranbärsjuicen blev lite för söt för mig.

Det är fint att peka
  • Laconian

jag vill heller inte ha frukost, väntade till nu med att äta och åt tidig lunch. Dock får jag ont i magen och blir yr när jag väl bestämt mig för att äta :( ond cirkel.

• Fåret Shaun

Gav, dags att ta tag i förskolan igen. Känns bra att säga till och veta att de går tillbaka till det gamla veckan efter. Orkar snart inte med att de inte tror mig att yngsta barnet får två horn i pannan hemma för att det inte trivs på småbarnsavdelningen bland alla ettårigas. Han är tre och rätt framåt för sin ålder. De som fyllde tre innan sommaren har fått byta avdelning

Det är fint att peka
  • Brumma
    Skogsälva74 skrev 2012-11-07 10:30:48 följande:
    Jag kom, jag testade, jag förlora' de´.   Lycka till ni andra. 

:'( Kram!
Svar på tråden - bf juli 2013 -