Toja skrev 2012-11-06 18:44:59 följande:
Jag måste nog vara yngst här. Hoppas ingen dömer mig !
Varför ska någon döma dig?
Alla gör vi val i våra liv, hur de ser ut beror på många saker. Som jag hade inte ens sex innan jag var 18år, mest för jag hade egna demoner att bekämpa innan jag vågade lita på någon annan.
Se denna grupp som ett stöd och kunna ställa konstiga frågor.
Idag var jag lite trött, skulle läsa två kapitel för att börja göra ett prov imorgon. Får skjuta upp provet någon dag då jag sov 9-13 istället. Handlade hem mat idag, citrusfrukter, tranbärsjuice och naturdiet. Jag ska göra färskpressad citrusjuice. Nej ingen aptit och mår illa varje natt, nu blir det att försöka dricka under dagarna och peta i mig mat när barnen är hemma.
Har sagt till mina barn att de kan sluta tjata om en bebis för det komemr inte bli någon om inte de börjar göra det jag ber dem att göra. (Klä på sig på morgonen, borsta tänderna osv)
Äldsta har blivit lovad pengar till en Monster High-docka om hon tömmer diskmaskinen, dukar bordet osv utan gnäll. Misstänker att jag inte behöver köpa en docka till henne.
För mig känns det konstigt att jag inte ska ha en höstis, mina andra barn är födda i september och oktober.