• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (kille22)
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:19:27 följande:
    Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

Och jag tycker som vanligt att dem är för stora Drömmer

Fast mycket vackra måste jag ändå säga Skäms
  • Tom Araya
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:19:27 följande:
    Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

Jag hade kunnat förstå det om de var pyttesmå eller obefintliga men du har ju bröst och de ser både välformade och fasta ut. Självklart ska du vara stolt över de brösten...och helt OT, även det vackra håret! Solig
  • Anonym (Meya)
    ulfsas skrev 2013-01-15 23:23:20 följande:
    Hade han ett gravt synfel? Kan själv inte se annat än trevligheter.
    det tro jag säkert att han hade. Tur att smaken är så olika för alla. 
  • Tom Araya
    Anonym (...) skrev 2013-01-15 23:27:37 följande:
    Nu när jag återfått anonymiteten efter att ha postat en "för" avklädd bild här så kan jag prova med en som har mer kläder? 

Jag tror jag kan gissa mig till vem som innehar dessa fantastiskt fina tuttar! Drömmer Flört Solig
  • Anonym (...)
    Tom Araya skrev 2013-01-15 23:31:01 följande:
    Jag tror jag kan gissa mig till vem som innehar dessa fantastiskt fina tuttar! Drömmer Flört Solig
    Jaså det kan du? ;) 
  • Anonym (Malin)

Hade 75c innan ja fick barn , nu är dom 80DD,inte lika fasta, men dock ändå rätt snygga för att va på en 36 åring

• ulfsas
    Anonym (...) skrev 2013-01-15 23:27:37 följande:
    Nu när jag återfått anonymiteten efter att ha postat en "för" avklädd bild här så kan jag prova med en som har mer kläder? 

Denna bilde var braSolig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (Meya)
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 23:27:42 följande:
    Och jag tycker som vanligt att dem är för stora Drömmer

Fast mycket vackra måste jag ändå säga Skäms
    Tack...fast stora...du måste skämta väl? Möjligen så är du för små tuttar kanske
    Tom Araya skrev 2013-01-15 23:28:59 följande:
    Jag hade kunnat förstå det om de var pyttesmå eller obefintliga men du har ju bröst och de ser både välformade och fasta ut. Självklart ska du vara stolt över de brösten...och helt OT, även det vackra håret! Solig
    Håller absolut med, viktigaste är att jag trivs i min kropp och det gör jag redan. Haha tack.. du såg även den minsta detaljen. Skål

• Tom Araya
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:37:23 följande:
    Håller absolut med, viktigaste är att jag trivs i min kropp och det gör jag redan.
    Absolut! Solig Skål
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:37:23 följande:
     Haha tack.. du såg även den minsta detaljen. Skål

Inte så lite detalj i mina ögon, förutom härliga former är just håret hos en kvinna en stor "sex appeal" fö mig, så pass att jag startade en tråd om det...
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m68383610.html
    Skrattande