• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 22:12:13 följande:

Fan, med en sån beskrivning låter det ju som man är stenålders när man börjar närma sig 40!! :o
    ... Välbevarad... Mognad... :p

Tur att man aldrig blir äldre än typ 25... Eller nåt :D
    (Vem tror du skulle gå på det, var tonåringens kommentar här hemma :o, vore det inte för att han börjar på att ha vuxit förbi mig skulle han fått stryk. He he)
    Hahaha...du är lätt störd om du tar detta som negativt, typ så som att det inte spelar någon roll vad man än säger.
  • NoteturNomen
    Tom Araya skrev 2013-01-15 22:17:52 följande:
    Hahaha...du är lätt störd om du tar detta som negativt, typ så som att det inte spelar någon roll vad man än säger.

Nog för att jag Är lätt störd, (lätt???) - men jag menade det inte alls så dödligt allvarligt ;)

Det var väl i själva verket en fin kommentar!

Såna kommentarer som man blir glad över att se att folk skriver, när man själv börjar närma sig den magiska åldern (även om kanske mindre välbevarad...)

:)
  • Uniqie
    Kråkakråka skrev 2012-11-10 23:52:12 följande:
    Har alltid haft två små fasta, tills i förra veckan när ett opererades bort på grund av bröstcancer. Nu har jag ett riktigt och ett konstgjort, som ser helt ok ut.

Jag är glad över att det är i bröstet min cancer "hamnat". Hade varit värre om det tumören satt på en synnerv, strupen eller annat mer vitalt organ.
    Vilket otroligt underbart, positivt synsätt. Helt rätt. Kämpa på!

Kram 
  • beebo
    Mums skrev 2013-01-14 12:43:58 följande:
    Asså fan vet inte vad jag ska säga om bilden, den är helt fascinerande!
  • Tom Araya
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 22:34:47 följande:

Nog för att jag Är lätt störd, (lätt???) - men jag menade det inte alls så dödligt allvarligt ;)

Det var väl i själva verket en fin kommentar!
    Såna kommentarer som man blir glad över att se att folk skriver, när man själv börjar närma sig den magiska åldern (även om kanske mindre välbevarad...)

:)
    Skrattande Skål Solig
  • Felizia

Har haft 80-75 A el B beroende på vikt i hela mitt liv (inte ammat några barn..) så de ser precis ut som de gjort från 18-årsåldern och är idag 40+. Väldigt nöjd! Inte ont i ryggen och maken klagar inte... ;)

• Tom Araya
    Felizia skrev 2013-01-15 23:10:19 följande:
    Har haft 80-75 A el B beroende på vikt i hela mitt liv (inte ammat några barn..) så de ser precis ut som de gjort från 18-årsåldern och är idag 40+. Väldigt nöjd! Inte ont i ryggen och maken klagar inte... ;)
    Det låter fantastiskt! Solig Du vill inte visa på bild? Flört
  • Anonym (Meya)

Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

• ulfsas
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-15 23:19:27 följande:
    Mitt ex tyckte att jag såg manlig ut och att jag inte alls hade några bröst... Tur att slipper skithögen för jag älskar mina bröst!

Hade han ett gravt synfel? Kan själv inte se annat än trevligheter.
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Anonym (...)

Nu när jag återfått anonymiteten efter att ha postat en "för" avklädd bild här så kan jag prova med en som har mer kläder?