• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 15:03:44 följande:
    Har ingen aaaning om vad det kan vara för anledning... *S* Tyst

ok....då MÅSTE jag nog "tyvärr" visa dig... Skrattande
  • NoteturNomen
    Mattias39 skrev 2013-01-15 15:11:10 följande:

ok....då MÅSTE jag nog "tyvärr" visa dig... Skrattande

TystKyss
  • NoteturNomen
    Putt B skrev 2013-01-15 14:46:24 följande:
    Underbar utsikt !

Solig
  • peridoten

Får hoppas att min mera påklädda vild får vara kvar längre och ber om ursäkt för den usla kvaliten på bilden {#emotions_dlg.flower} 

A.D.I.D.A.S.
  • Tom Araya
    peridoten skrev 2013-01-15 16:04:16 följande:

Får hoppas att min mera påklädda vild får vara kvar längre och ber om ursäkt för den usla kvaliten på bilden {#emotions_dlg.flower} 

Mej oj, fröken perodoten!? Vilken bild! Förvånad Ja, bildkvaliten var inget vidare men avstånd, vinkel, objekt och dess inramning är kanonbra! Så läckert och fint! Flört {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
  • Mattias39
    peridoten skrev 2013-01-15 16:04:16 följande:

VERKLIGEN ett tydligt bevis på att bröst kan vara fina,härliga och sexiga även påklädda...!! Glad
    Snyggt....!! Du borde verkligen vara stolt över dom, hoppas du är det också!!
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 14:41:30 följande:
    Jo fast det är juh att fuska :)

Men som jag sa tidigare, alla ni med små bröst, var stolta!! för det finns vi som dödar för små bröst!
    Fuska skulle jag inte kalla det. Jag vill vara stolt över min kropp och jag är missnöjd över dom och kan jag bli finare med fasta större bröst så är det värt det.

Jag ska inte sätta in två bomber utan naturliga bröst som passar min kropp och som inte hänger utan är fasta och det kommer se naturligt ut.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Typ såhär kommer brösten se ut som du ser närmast i bilden när jag gjort min operation om jag får önska
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2013-01-15 16:10:26 följande:
    Mej oj, fröken perodoten!? Vilken bild! Förvånad Ja, bildkvaliten var inget vidare men avstånd, vinkel, objekt och dess inramning är kanonbra! Så läckert och fint! Flört {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
    Härligt att höra! Ovant att se en påklädd bild? Hahah ;)
    Tack! {#emotions_dlg.flower}  
    A.D.I.D.A.S.
  • peridoten
    Mattias39 skrev 2013-01-15 16:13:11 följande:
    VERKLIGEN ett tydligt bevis på att bröst kan vara fina,härliga och sexiga även påklädda...!! Glad
    Snyggt....!! Du borde verkligen vara stolt över dom, hoppas du är det också!!

Brukar ju inte visa påklädda bröstbilder, men efter fått ett par styckna bortplockade så tog jag det säkra före det osäkra.

Tack! Tyvärr inte, men så är det.  
    A.D.I.D.A.S.
Svar på tråden MIna bröst